10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Braun SatinHair 7 - AS 720 Ionic Braun Teplovzdušný ondulační kartáč Satin Hair 3 - AS 330
Braun SatinHair 7 - AS 720 Ionic

Teplovzdušný kartáč Braun AS 720 Airstyler disponuje unikátní technologií, která napomáhá proti elektrizování vlasů a zvyšuje lesk a zdravý vzhled vlasů!

můžete mít 12.7.

Od MALL
Braun Teplovzdušný ondulační kartáč Satin Hair 3 - AS 330 Braun Teplovzdušný ondulační kartáč Satin Hair 3 - AS 330
Braun Teplovzdušný ondulační kartáč Satin Hair 3 - AS 330

Úprava & vysoušení při maximální ochraně vlasů: Teplovzdušný ondulační kartáč Satin Hair 3 Nový účes každý den, aniž byste musela ke kadeřníkovi? Nejen, že to je možné, ale je to i jednoduché – s teplovzdušným ondulačním kartáčem Satin Hair 3.

můžete mít 12.7. - 15.7.

Braun horkovzdušný kartáč Satin Hair 1 AS 110 Braun Teplovzdušný ondulační kartáč Satin Hair 3 - AS 330
Braun horkovzdušný kartáč Satin Hair 1 AS 110

eplovzdušný ondulační kartáč pro úpravu a vysoušení krátkých vlasů. Braun Satin Hair 1 AS 110 nabízí uvolňovací funkci, která vám umožní upravit vlasy aniž by se zamotaly nebo polámaly. 2 stupně nastavení umožňují přizpůsobit teplotu a intenzitu proudění vzduchu dle vašich potřeb.

můžete mít 12.7.

Od MALL
Braun

Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.

Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.

Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.

Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.

Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.

Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.