Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Teplovzdušný kartáč Braun AS 720 Airstyler disponuje unikátní technologií, která napomáhá proti elektrizování vlasů a zvyšuje lesk a zdravý vzhled vlasů!
můžete mít DNES
Úprava & vysoušení při maximální ochraně vlasů: Teplovzdušný ondulační kartáč Satin Hair 3 Nový účes každý den, aniž byste musela ke kadeřníkovi? Nejen, že to je možné, ale je to i jednoduché – s teplovzdušným ondulačním kartáčem Satin Hair 3.
můžete mít 6.1. - 7.1.
Horkovzdušná kulma na vlasy 2 stupně regulace teploty a proudu vzduchu Uvolňovací funkce – zabraňuje zamotání a lámání vlasů Závesné očko Délka pívodního kabelu 2 metry Kartáč o průměru 18 mm Příkon …
můžete mít 9.1. - 10.1.
Hmotnost: 0,5400 Kg, Tlačítko pro zvýšení teploty, Až 185 oC v 5 nastavení teploty, 24 mm široký válec, Doba zahřátí: 60 sekund, Ionizace: ano
můžete mít 10.1. - 14.1.
Popis výrobku: Úprava & vysoušení krátkých vlasů: Teplovzdušný ondulační kartáč Satin Hair 1 Krátké vlasy poskytují flexibilitu! S teplovzdušným ondulačním kartáčem Braun Satin Hair 1 objevíte řadu účesů, které váš krátký střih ukrývá.
můžete mít 6.1. - 7.1.
Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.
Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.
Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.
Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.
Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.
Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.