Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Bezdrátový holící strojek Braun Series 7 71-N1000s s ohebnou holicí hlavou v 360 °.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Vítejte na vyšší úrovni holení s pánským elektrickým holicím strojkem Braun Series 8, který je výkonný při každém tahu a šetrný k pokožce. Sonická technologie Braun, která využívá 10 000 mikrovibrací k zachycení většího počtu chloupků s hladkým klouzáním po pokožce. 40° otočná hlava
Momentálně nedostupné
Vítejte na vyšší úrovni holení s pánským elektrickým holicím strojkem Braun Series 8, který je výkonný při každém tahu a šetrný k pokožce. Sonická technologie Braun, která využívá 10 000 mikrovibrací k zachycení většího počtu chloupků s hladkým klouzáním po pokožce. 40° otočná hlava
Momentálně nedostupné
Elektrický dámský holicí strojek Braun Silk-épil 5–560 je bezdrátový dobíjecí holicí strojek, zastřihovač a peelingový systém 3v1.
Momentálně nedostupné
Dámský elektrický holicí strojek Braun Silk-épil 5–160 je holicí strojek, zastřihovač a peelingový systém 3v1.
Momentálně nedostupné
Fólie + blok ostří Braun 10B. Zajistěte, aby váš holicí strojek vždy fungoval k vaší spokojenosti. Zajistěte, aby váš holicí strojek vždy fungoval dokonale – náhradní sada pro váš holicí strojek. Vyvinuto pro holicí strojek Braun – fólie a břity určené pro holicí strojky Series 1, FreeControl a cruZ
Momentálně nedostupné
Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.
Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.
Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.
Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.
Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.
Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.