10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Braun dalekohled 8x40, černý Braun fotorámeček 7 Motion (7", 1024x600px, 16:9 LED, FullHD, 4GB)
Braun dalekohled 8x40, černý
  • binokulární – zvětšení 8× – optický systém ULTRALIT – průměr objektivu 40 mm – světelnost 25 – Twilight factor 17,9 – sklo hranolu Porro BK 7 – výstupní pupila 5,0 mm – vzdálenost výstupní pupily …

Momentálně nedostupné

Braun dalekohled 8x42, černý Braun fotorámeček 7 Motion (7", 1024x600px, 16:9 LED, FullHD, 4GB)
Braun dalekohled 8x42, černý
  • monokulární – zvětšení 8× – optický systém ULTRALIT – průměr objektivu 42 mm – světelnost 27,6 – Twilight factor 18,3 – sklo hranolu Dachkant BK 7 – výstupní pupila 5,2 mm – vzdálenost výstupní pupily …

Momentálně nedostupné

Braun fotorámeček 7 Motion (7", 1024x600px, 16:9 LED, FullHD, 4GB) Braun fotorámeček 7 Motion (7", 1024x600px, 16:9 LED, FullHD, 4GB)
Braun fotorámeček 7 Motion (7", 1024x600px, 16:9 LED, FullHD, 4GB)

Braun DigiFrame 7 Motion; Digitální rámeček se senzorem pohybu pro prezentaci fotografií a krátkých videí.

Momentálně nedostupné

Braun Univerzální nabíječka 1-FOR-ALL-SWITCH s LCD Braun Univerzální nabíječka 1-FOR-ALL-SWITCH s LCD
Braun Univerzální nabíječka 1-FOR-ALL-SWITCH s LCD
  • univerzální nabíječka pro Li-Ion, Li-Pol a NiMH akumulátory – umožňuje nabíjet většinu lithiových akumulátorů pro fotoaparáty, videokamery, mobilní telefony – nabíjí také 1–2 NiMH akumulátory velikosti …

Momentálně nedostupné

Braun

Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.

Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.

Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.

Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.

Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.

Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.