Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Vysoušeč vlasů Braun SatinHair 1 – HD 130. Toto je mini cestovní fén, který vás ale překvapí svou výkoností a rychlým sušením. Díky jeho velice kompaktním rozměrům ho nacpete opravdu i do sebemenšího zavazadla. Od teď už můžete vozit fén všude s sebou.
můžete mít DNES
Satin Hair 5, příkon 2500W, 2 stupně rychlosti, 3 teplotní stupně, ionizace, ochlazovací stupeň pro fixaci účesu, úzká směrová foukací hubice, barva bílá
můžete mít 14.1. - 16.1.
Vysoušeč vlasů Příkon 1600 W Mini cestovní fén IONtec systém 2 stupně regulace teploty a 1 stupeň proudu vzduchu Úzká směrová hubička Multivoltage Skládatelná rukojeť
můžete mít 9.1. - 10.1.
Vysoušeč vlasů Příkon 2000 W Ultra lehký Ionizační Systém ochrany proti nasávání vlasů 3 stupně regulace teploty a 2 stupně proudu vzduchu ochlazovací stupeň Úzká směrová hubička
můžete mít 9.1. - 10.1.
Fén na vlasy Příkon 1800 W Ultra lehký Systém ochrany proti nasávání vlasů 1 stupeň regulace teploty a 2 stupně proudu vzduchu Ochlazovací stupeň Úzká směrová hubička
můžete mít 9.1. - 10.1.
BRAUN Satin Hair 7 – HD 785 Senso DrBRAUN Satin Hair 7 HD Profesionální vysoušeč vlasů 785 Senso DryerNejsofistikovanější vysoušeč Satin Hair 7 SensoDryer spojuje technologii inteligentních senzorů s …
můžete mít 10.1. - 14.1.
Zastřihovač vlasů BRAUN HC5310 Black Zastřihovač vlasů Extrémně ostré břity usnadňují zastřihování vlasů v jakékoli délce a hustotě S 1 hřebenem 9 nastavení délky a bezpečnostní zámek Memory SafetyLock …
můžete mít 10.1. - 12.1.
Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.
Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.
Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.
Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.
Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.
Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.