10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Braun Doerr ACTION Black 0.5 pouzdro (8x13x6 cm) Braun Doerr ACTION Black 0.7 pouzdro (10x12x7 cm)
Braun Doerr ACTION Black 0.5 pouzdro (8x13x6 cm)

Fototaška na kompaktní systémové fotoaparáty nebo malé videokamery s řemenem přes rameno. Horní přístup s odklápěním od těla, velká přední a síťované boční / vnitřní kapsy, černý měkký interiér proti poškrábání, vnitřní rozměry 8×13×6 cm, barva černá.

můžete mít 12.1. - 15.1.

Braun Doerr ACTION Black 0.7 pouzdro (10x12x7 cm) Braun Doerr ACTION Black 0.7 pouzdro (10x12x7 cm)
Braun Doerr ACTION Black 0.7 pouzdro (10x12x7 cm)

Fototaška na kompaktní systémové fotoaparáty nebo malé videokamery s řemenem přes rameno. Horní přístup s odklápěním od těla, velká přední a síťované boční / vnitřní kapsy, černý měkký interiér proti poškrábání, vnitřní rozměry 10×12×7 cm, barva černá.

můžete mít 12.1. - 15.1.

Braun

Firma Braun byla založena v roce 1921 panem Maxem Braunem ve Frankfurthu, v Německu. V roce 1967 se Braun stal součástí Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastoupil Braun na trh nejprve samostatně v roce 1991, a pak se v roce 1998 začlenil pod Gillette. Vroce 2005 se pak stal Gillette součástí Procter&Gamble.

Od počátku se firma Braun zaměřila na usnadnění a zpříjemnění lidského života. Nejprve začala s výrobou rádií, kde byla prvním výrobcem kombinovaného rádia s gramofonem.

Ze 30tých let pak pochází typické logo Braun, které se používá dodnes. V roce 1940 si dal Braun patentovat první prototyp pánského planžetového holicího strojku a v roce 1950 po válce začala sériová výroba holicích strojků. Tak byly položeny základy ke klíčovému sortimentu značky Braun v současné době.

Základním motem značky Braun se stal „výkon a design“. V roce 1958 Muzeum moderního umění v New Yorku přijalo některé výrobky Braun a v roce 1964 otevřelo novou Galerii designu. Do dnešních dnů získal Braun více než 100 ocenění za design.

Braun je vedoucí značkou v technické inovaci ve všech svých klíčových kategoriích. Vlastní více než 7000 aktivních patentů. Hlavním trendem současnosti je kvalita, spolehlivost, design a inovace.

Klíčovým sortimentem jsou především výrobky souhrnně nazývané „personal care“ – tedy výrobky určené pro péči o tělo. Jsou to pánské holicí strojky s planžetovým holicím systémem, dámské holicí strojky a epilátory, elektrické zubní kartáčky Braun-OralB a přístroje pro péči o vlasy. Další důležitou kategorií jsou domácí kuchyňské přístroje, především ponorné mixéry a žehličky.