Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Toaletní taška, Materiál: polyester, 24,5 × 25,5 × 11,5 cm, 7 l, 0,2 kg
můžete mít 3.7. - 4.7.
Kosmetická taštička, kapsa na zip, odnímatelný ramenní popruh, smart sleeve, rozměr: 35 × 29 × 18 cm, objem: 14 l, váha 1,2 kg
můžete mít 3.7. - 4.7.
✅ černý kosmetický kufřík
✅ vhodné jako příruční taška do letadla
✅ rozměry v cm – 32×27×19
můžete mít 3.7.
✅ modrý kosmetický kufřík
✅ vhodné jako příruční taška do letadla
✅ rozměry v cm – 32×27×19
můžete mít 3.7.
✅ šedá kosmetická taška
✅ praktický doplněk k cestování od American Tourister
✅ rozměry v cm – 26×25×12
Momentálně nedostupné
✅ batoh a taška v jednom
✅ vyrobena z recyklovaných PET lahví
✅ rozměry v cm – 31×41×23
Momentálně nedostupné
✅ kvalitní kosmetický kufřík oranžové barvy
✅ nová top řada Starvibe
Momentálně nedostupné
✅ černá kosmetická taška
✅ praktický doplněk k cestování od American Tourister
✅ rozměry v cm – 26×25×12
Momentálně nedostupné
V roce 1932 založil polský emigrant Sol Koffler společnost American Tourister se zavazadly, do které investoval své celoživotní úspory. Jeho cílem bylo vytvořit výrazně trvanlivější produkt, než nabízela konkurence ve stejné cenové kategorii. Společnost si rychle získala reputaci tím, že produkuje kvalitní zavazadla za rozumnou cenu. Byla také inovátorem a první představila plastová zavazadla. V průběhu let společnost představila polstrované rukojeti, silnější zámky a rozšířenou řadu barev. Firemní inovace pokračovaly přes 90. léta, kdy American Tourister vyhrála cenu průmyslových designérů - EasyTurn systémem kol. Zhruba ve stejné době značku Tourister získal Samsonite a poté se stala druhou nejlepší značkou zavazadel na světě. Dnes Samsonite i nadále investuje do celosvětové současné značky American Tourister a zvyšuje svou sílu po celém světě jako dodavatel přístupné světové kvality se zaměřením na produkty pro rodinné rekreace a mladé cestující.