10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 35399443

GEKO Stlačovák brzdových pístů, sada 18ks GEKO

GEKO Stlačovák brzdových pístů, sada 18ks GEKO

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Stlačovák brzdových pístů, sada 18ks GEKOUniverzální sada v plastovém kufru slouží pro montáž/zpětné vracení pístů/třmenů kotoučových brzd.Technická specifikace:počet dílů: 18použití: umožňuje stlačení i zatočení brzdových pístů na levé i pravé straně autaObsah sady:1 x tlačný šroub pravý1 x tlačn… Celý popis
416 Kč
416 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

26.11.2024 na výdejním místě
26.11.2024 - 28.11.2024 na vaší adrese

Popis

Stlačovák brzdových pístů, sada 18ks GEKO

Univerzální sada v plastovém kufru slouží pro montáž/zpětné vracení pístů/třmenů kotoučových brzd.

Technická specifikace:

  • počet dílů: 18
  • použití: umožňuje stlačení i zatočení brzdových pístů na levé i pravé straně auta

Obsah sady:

  • 1 x tlačný šroub pravý
  • 1 x tlačný šroub levý
  • 1 x doraz
  • 15 x adaptér
  • kufr

Souprava se hodí pro většinu vozidel na trhu: Audi, Fiat, Ford, Fiat, Handa, Jaguar, BMW, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Renault, Volvo, Citroen, Opel, Saab, GM a VW

 

Skřípou nebo drhnou brzdy vozidla při brzdění?

 

   Výrazné a pronikavé skřípění, drhnutí brzd v některém z kol vozidla je příčinou opotřebení brzdových destiček, až na kovovou plochu na níž je třecí vrstva upevněna a hrozí rychlé poškození kotouče brzdy nebo brzdového bubnu. Závadu je nutné odstranit ihned a současně uskutečnit kontrolu třecích obložení všech brzd. Třecí obložení vyměňujte vždy na obou brzdách jedné nápravy současně a nahraďte je jen originálními díly. Je-li poškozena třecí plocha kotouče nebo bubnu, je nutné součástku dát opravit v odborné dílně přetočením na soustruhu nebo vyměnit za nový originální díl.

Zahřívá se vám kolo vozu aniž by jste brzdili?

Když je brzdová destička přirezlá k držáku, tak jí obvykle brzdový píst zvládne přitlačit ke kotouči, ale už se nemá jak vrátit zpět. Trvalým mírným přitisknutím se zahřívá a z obložení se vypařuje pojivo – následně se začne drolit. Nejdříve v hranách, pak i v ploše – výsledkem může být odpadnutí obložení od plechu. Zarezlé brzdy můžou mít vliv i na spotřebu paliva vašeho vozu a zhorušují brzdný účinek a brzdnou dráhu vozu. Doporučujeme okamžitou opravu a vyčištění, odstranění rzi nebo výměnu brzdového obložení za nový originální díl.

Našlapat brzdy!

Po výměně brzd je potřeba před rozjetím vozidla brzdový pedál několikrát sešlápnout! Pokud tak neučíníte může se vám stát že auto nezabrzdí. Je potřeba celý systém aktivovat několikanásobným sešlápnutím brzdového pedálu.

Žádný jiný systém auta však v případě selhání neohrožuje posádku víc než brzdy – proto bychom k nim měli vždy přistupovat maximálně zodpovědně.