10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 26909551

Spontex Houba na nádobí 5 MegaMax PU 5ks

Spontex Houba na nádobí 5 MegaMax PU 5ks

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Houbičky na nádobí – více kusů pro větší pomoc při mytí a čištění. Kvalitní houbičky na nádobí s drátěnkou, vhodné pro každodenní použití. 5 Big Max extra velká molitanová houba na nádobí. Celý popis
Produkt je momentálně nedostupný.
106 Kč
Zboží od: TvFit.cz
106 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

Popis

Houbičky na nádobí – více kusů pro větší pomoc při mytí a čištění. Kvalitní houbičky na nádobí s drátěnkou, vhodné pro každodenní použití. 5 Big Max extra velká molitanová houba na nádobí.

Spontex je celosvětově známá značka s dlouhou historií přesahující 70 let. Počátek výroby prvních viskózních houbiček je datován do roku 1932 ve Francii. Od té doby Spontex rozšiřoval svůj sortimentu a postupně začal s prodejem plochých drátěnek, kombinovaných houbiček ( houbička s celulózy + plochá drátěnka) a dalších výrobků. V roce 1997 Spontex (houbičky) a Mapa ( rukavice) spojili své síly na trhu s mechanickými čistícími prostředky a stala se z nich celosvětová skupina se 4000 zaměstnanci, zastoupená ve více než 80 zemích. V roce 2000 Spontex koupil společnost Söke. Dědictví podnikání Söke a síla společnosti Spontexu umožnilo nabízet velmi širokou řadu výrobků a získat postavení v TOPu na trhu v celé Střední Evropě.

Spontex je výrazně dominující značkou na českém trhu úklidových pomůcek. Do jejího sortimentu patří mopy, smetáky, košťata, výrobky pro žehlení, houbičky, utěrky, rukavice a další. Se svým více než 40% podílem na trhu si drží na prvním místě dostatečný odstup od konkurence. I přes rozmach výrobků pod vlastními značkami jednotlivých řetězců, se daří podíl na trhu stále zvyšovat na úkor konkurenční Viledy, která má poloviční podíl na trhu oproti Spontexu. A to tvoří ze Spontexu nejoblíbenější značku českých spotřebitelů.

Oblibu Spontexu potvrdil i marketingový výzkum přímo mezi spotřebiteli, kdy byl nejpreferovanější u všech dotazovaných kritérií jako kvalita, inovativnost a modernost značky. Navíc zákazníci ocenili přijatelnou cenu této prémiové značky.