Praha, 26. listopadu 2018 - Za celou kampaň trvající od 26. 10. do 25. 11. 2018 přesáhly tržby nákupní galerie MALL dvou miliard, což znamená oproti loňskému roku růst 26 %. „MALL uspěl ve všech zemích. Vedle Česka se nebývale dařilo také na Slovensku, které zaznamenalo za uplynulý víkend pětinový podíl na tržbách nákupní galerie Mall. K výsledkům nám dopomohla atraktivní nabídka produktů pro zákazníky podpořená silnou komunikační kampaní,“ komentuje výsledky Tomáš Punar, Commercial Marketing Director v MALL GROUP.
Během samotného Black Friday víkendu (23. 11. - 25. 11. 2018) tržby skupiny MALL GROUP překročily půl miliardy korun. „Největší zájem o nakupování měli lidé v pátek 23. 11., který se stal vůbec nejsilnějším pro MALL GROUP, jen web MALL.cz navštívilo tento den více než 160 000 zákazníků,“ přibližuje zájem o akci Tomáš Punar.