Praha, 23. dubna 2018
- První e-shop mezi tradičními partnery
- Doprovodné zážitkové akce pro filmové fanoušky
- Speciální festivalová nabídka na MALL.cz
- Internetová televize skupiny MALL GROUP s vlastním programem
Praha, 23. dubna 2018 - MALL.cz se stal hlavním partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, jehož 53. ročník se koná od 29. 6. do 7. 7. 2018. MALL.cz je prvním e-shopem, který se zařadil po bok dosavadních festivalových partnerů z řad velkých tradičních korporací. Pro návštěvníky festivalu si MALL.cz přichystal řadu zážitků v rámci MALL.cz Parku i program nové internetové televize, která vzniká v rámci e-commerce skupiny MALL GROUP.
„Jsem potěšen, že můžeme na loňské úspěšné partnerství s festivalem navázat a tentokrát ho podpořit dokonce již jako hlavní partner. Spojení festivalu a naší nové internetové televize nám otevírá zcela nové možnosti marketingové komunikace, a to na festivalu samotném i v rámci našich dalších aktivit,“ komentuje Igor Matejov, CCO MALL GROUP.
Partnerství MALL.cz a KVIFF letos přinese nejen filmovým fanouškům řadu zajímavých novinek. MALL.cz navazuje na koncept z loňského festivalu a letošních olympijských her, v rámci něhož se dlouhodobě snaží přiblížit svým zákazníkům a prožívat s nimi významné události. Přímo v místě konání festivalu tak pro ně postaví MALL.cz Park, ve kterém budou mít možnost se během filmového maratonu zastavit, dobít energii i mobilní telefony, natáhnout unavené nohy na dece nebo v lehátkách, setkat se s populárními osobnostmi nebo se pobavit při sledování televize.
„MALL.cz je pro nás silným a spolehlivým partnerem, který vnímá sílu značky našeho Mezinárodního filmového festivalu,“ dodává Jiří Bartoška, prezident MFF Karlovy Vary. „Věříme, že jeho partnerské aktivity skvěle doplní uvolněnou festivalovou atmosféru a těšíme se i na originální tvorbu internetové televize MALL GROUP.“
Fanoušci, kteří se do Varů nedostanou, budou moci využít speciální festivalovou nabídku přímo na MALL.cz. K dostání bude festivalový merchandising v limitovaném množství a probíhat bude také tematická prodejní kampaň.
Loňský festivalový MALL.cz Park navštívily tisíce filmových fanoušků. Během konání festivalu se v něm prodaly tisíce hamburgerů, zapůjčilo přes 900 knih a 600 powerbank. Návštěvníci si vypůjčili více než 2 000krát sety sportovního vybavení a hojně využívali také služeb bezplatného wi-fi připojení. Video obsah z festivalových aktivit sdílený na sociálních sítích si připsal milionový zásah.