10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

MALL.cz realizoval guerillovou kampaň se zpěvákem Benem Cristovao

Praha, 31. října 2017

Ben Cristovao Ben Cristovao

Praha, 31. října 2017 - MALL.cz pokračuje v sérii querillových kampaní ve spolupráci se známými osobnostmi. V rámci propagace EP Poslední, za nímž stojí zpěvák Ben Cristovao, využil pražské Náměstí republiky. Ben zde vystupoval v přestrojení spolu se svým kytaristou, aby vzbudil zvědavost kolemjdoucích. Celá netradiční akce byla podporou vyprodaného Benova koncertu, který se konal v září ve Žlutých lázních, a také jeho nového CD, dostupného ve speciální VR 360° edici pouze na MALL.cz.

Záznam ze Žlutých lázní vychází 31. října na speciálních VR brýlích, které zachycují 360° videa vybraných skladeb, exkluzivně na MALL.cz. Skladby dokreslují skvělou atmosféru celé show, jejíž přípravy probíhaly přes půl roku. Každé z brýlí obsahují QR kód pro vstup do webového rozhraní z mobilního telefonu, kde jsou zalistována jednotlivá videa.

„Nechceme prodávat něco, co si lidé nechtějí kupovat, a ještě o zákazníky usilovat tam, kde běžně nejsou. Proto je pro nás klíčové vymýšlet nové nosiče a spolupracovat se subjekty, jako je MALL.cz, díky kterému je prodejní potenciál nastavený velmi dobře,“ dodává Lukáš Rychtařík, manažer Bena Cristovao a zakladatel labelu Championship Music.

Součástí kampaně je i propojení se značkou Asus, která nedávno uvedla novinku ZenFone 4, podpořenou kampaní na sociálních sítích a zapojením influencerů.

MALL.cz stále hledá nové cesty, jak se přiblížit svým zákazníkům netradičním způsobem. Po úspěšné spolupráci s Leošem Marešem nyní přichází speciálně laděná kampaň právě s Benem Cristovao.

Video je ke zhlédnutí

.

Limitovaná edice CD Bena Cristovaea s VR brýlemi je k zakoupení zde.

Ben Cristovao