Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.

MALL.cz realizoval guerillovou kampaň se zpěvákem Benem Cristovao

Praha, 31. října 2017

Ben Cristovao Ben Cristovao

Praha, 31. října 2017 - MALL.cz pokračuje v sérii querillových kampaní ve spolupráci se známými osobnostmi. V rámci propagace EP Poslední, za nímž stojí zpěvák Ben Cristovao, využil pražské Náměstí republiky. Ben zde vystupoval v přestrojení spolu se svým kytaristou, aby vzbudil zvědavost kolemjdoucích. Celá netradiční akce byla podporou vyprodaného Benova koncertu, který se konal v září ve Žlutých lázních, a také jeho nového CD, dostupného ve speciální VR 360° edici pouze na MALL.cz.

Záznam ze Žlutých lázní vychází 31. října na speciálních VR brýlích, které zachycují 360° videa vybraných skladeb, exkluzivně na MALL.cz. Skladby dokreslují skvělou atmosféru celé show, jejíž přípravy probíhaly přes půl roku. Každé z brýlí obsahují QR kód pro vstup do webového rozhraní z mobilního telefonu, kde jsou zalistována jednotlivá videa.

„Nechceme prodávat něco, co si lidé nechtějí kupovat, a ještě o zákazníky usilovat tam, kde běžně nejsou. Proto je pro nás klíčové vymýšlet nové nosiče a spolupracovat se subjekty, jako je MALL.cz, díky kterému je prodejní potenciál nastavený velmi dobře,“ dodává Lukáš Rychtařík, manažer Bena Cristovao a zakladatel labelu Championship Music.

Součástí kampaně je i propojení se značkou Asus, která nedávno uvedla novinku ZenFone 4, podpořenou kampaní na sociálních sítích a zapojením influencerů.

MALL.cz stále hledá nové cesty, jak se přiblížit svým zákazníkům netradičním způsobem. Po úspěšné spolupráci s Leošem Marešem nyní přichází speciálně laděná kampaň právě s Benem Cristovao.

Video je ke zhlédnutí

.

Limitovaná edice CD Bena Cristovaea s VR brýlemi je k zakoupení zde.

Ben Cristovao