Praha, 17. září 2019
Praha, 17. září 2019 - MALL.cz spustil tento týden novou vánoční kampaň s názvem „S námi Vánoce v klidu přežijete“. Pro Čechy jsou Vánoce o rodině, odpočinku, tradicích a také dobrém jídle a pití. Realita bývá často ale velmi odlišná, lidé jsou nervózní a vadí jim všudypřítomný stres. Proto MALL.cz startuje první fázi své kampaně již nyní. Chce lidem ukázat, že Vánoce se sice už blíží, ale čím dřív je začnou řešit, tím spíš je přežijí v klidu.
MALL.cz vsadil v nové kampani na tradiční symbol Vánoc
MALL.cz letos vsadil na tradiční symbol Vánoc. Hlavní hrdinka kampaně je kapřice Libuška z Karybníku. Ta se samozřejmě, jako každý kapr, bojí, že tyto Vánoce nepřežije. V první fázi kampaně tak začíná přemýšlet, jak lidi zmást a přesvědčit je, že se žádné Vánoce neblíží. Že je to celé jenom kampaň. V dalších fázích je vylovena a končí ve vaně, kdy už bude doslova bojovat o život. Urgence přežití je tak stále silnější. Kapřice to s lidmi zkouší po dobrém i po zlém. Chce Vánoce prostě jen přežít. „Většina Čechů chce o Vánocích trávit více času se svou rodinou, chtějí být v klidu doma a ujídat bramborový salát. Realita ale často bývá velmi odlišná, kdy do poslední chvíle řeší chybějící dárky a stresují se návštěvami přelidněných obchodů,“ říká Olda Bajer, CEO skupiny MALL, a dodává: „Obavy naší kapřice porostou s blížícím se prosincem a ona bude dělat vše pro to, aby svátky přežila. Stejně jako my lidi. Na to, jak přežít Vánoce v klidu, máme jednoduché řešení. Vánoce nemusí být o stresu, pokud začnete včas.“ To potvrdilo 28 % Čechů, kteří dárky pořizují už v září, aby vše stihli bez stresu a mohli si vánoční svátky užít v klidu se svými blízkými.* V poslední, výprodejové fázi, která poběží po Vánocích, už by Libuška být neměla, ale kdo ví.
Pod kampaní je podepsáno kreativní studio Yinachi. Televizní spoty natočila v produkci R.U.R. Postproduction režisérka Barbora Novotná. Voiceover namluvila herečka Jiřina Bohdalová. V televizi budou vždy nasazeny dva spoty: brandový o délce 30 vteřin a taktické produktové spoty se stopáží 20 vteřin. Spoty poběží na kanálech Prima Group. Kampaň je 360. stupňová a poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Doplní ji komunikace na více než 450 výdejních místech a MALL Shopech, kde se s kapřicí, stejně jako na call centru, budou zákazníci setkávat i formou hlasového doprovodu. Nad to bude pro zákazníky k dispozici spousta dalších variací, jako bude dárkový rádce, vánoční "kapří" pohlednice, samolepky a mnoho dalšího.
Informace o kampani ve zkratce:
- ATL kampaň startuje 16. září 2019
- režie: Barbora Novotná
- produkce TV: R.U.R. Postproduction
- médiamix: TV, OOH, print, on-line, retail, sociální média
- kreativní koncept: kreativní studio Yinachi
Více informací o vánoční nabídce najdou zákazníci na www.mall.cz/vanoce.
* Zářijového průzkumu pro MALL.cz od agentury Perfect Crowd se zúčastnilo 510 respondentů ve věku od15 do 60 let z celé České republiky.