Praha, 13. prosince 2017
- MALL.cz pokračuje v originálních guerillových kampaních na klíč
- Promo limitované edice holicích strojků Philip v designu Star Wars
- Nové možnosti spolupráce pro značky v portfoliu MALL.cz
Praha, 13. prosince 2017 - MALL.cz představil další úspěšnou guerillovou kampaň, kterou tentokrát realizoval pro značku Phillips. Kampaň se zaměřila na propagaci nových holicích strojků v designu Star Wars v návaznosti na uvedení premiéry nového filmu do kin. Zákazníci si nové holicí strojky mohli vyzkoušet na vlastní kůži přímo v pražském Jiném holičství, to vše za odborné asistence hlavních postav z populárních Hvězdných válek. MALL.cz tak dále pokračuje ve spolupráci s konkrétními značkami ve svém portfoliu, kterým v rámci kreativních kampaní připravuje řešení na míru.
Tým MALL.cz nejprve během noci přetvořil kompletní interiér holičství, aby pak ráno mohl vítat nic netušící zákazníky Star Wars tým odborných holičů. Ti se postarali o dokonalé oholení a ostříhání za pomoci nových strojků z limitované edice věnované právě oblíbeným Hvězdným válkám. Celkem se podařilo překvapit 20 zákazníků, kteří si kromě nevšedního zážitku odnesli domů nový designový strojek.
„Stále hledáme nové netradiční koncepty komunikace, které nabízíme i našim partnerům. Věříme, že originální nápad ocení jak naši partneři, tak i zákazníci, což nám naše kampaně neustále potvrzují. Pro spolupracující značky vymýšlíme koncepty přesně na míru podle jejich potřeb, aby byl výsledek vždy co nejlepší,“ dodává Jan Kufel, Head of Marketing Communication.
Přímou spoluprací se značkami z portfolia MALL.cz se výrobcům i dodavatelům otvírají nové možnosti prezentace a oslovení zákazníků. MALL.cz tak pokračuje v realizaci nové marketingové strategie výrazně zaměřené na obsahový marketing.