Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.

MALL.CZ spouští „hřejivou” kampaň

Praha, 26. září 2013

Prvního října spustí MALL.CZ podzimní kampaň, která bude zase o něco větší než ty předchozí. Stejně jako letos na jaře bude její součástí televizní reklama, rádio, OOH nosiče a samozřejmě také internet. Klíčovým slovem celé předvánoční kampaně bude „hřejivost”.

Reklamu v televizi MALL.CZ tentokrát rozdělí na dvě fáze. V první polovině října poběží imageový spot, který u diváků na jaře zaznamenal pozitivní ohlas. Ten potom nahradí nové spoty, které budou orientovány na produkty nabízené obchodem. Tyto spoty pro MALL.CZ opět vytváří tvůrčí tým v čele s Barborou Novotnou a režisérem Jakubem Sommerem.

Televizi doplní další kanály, konkrétně celostátní rádia, venkovní nosiče a online kanály. Obchod využije široké spektrum nosičů od bigboardů přes citylighty (některé dokonce v hřejivé pletenině) po reklamu v metru, v případě internetové reklamy půjde o bannery. I zde bude reklama především produktová, s důrazem na dopravu zdarma, kterou MALL.CZ zavedl v červnu tohoto roku (tisková zpráva).

„V první polovině roku jsme se vydali cestou reklamy, která má navozovat pozitivní emoce, a úspěch jarní kampaně nás přesvědčil, že jsme udělali správně. Proto je ústředním motivem předvánoční kampaně „hřejivost” – toto téma se propisuje jak do vizuální, tak do textové stránky kampaně,” popisuje generální ředitel MALL.CZ, Marek Liška.