Praha, 27. května 2013
Svoji dosud největší reklamní kampaň spouští 1. června internetová nákupní galerie MALL.CZ. Poprvé bude její součástí také televizní reklama. Kromě televize obchod využije rádio, internet a OOH nosiče.
Kampaň, která začne 1. června a skončí 30. června, bude pro MALL.CZ historicky největší, a to rozpočtem i počtem zapojených kanálů. Hlavním z nich bude tentokrát televize. Reklamní spot pro MALL.CZ vymyslela a vytvořila agentura Woman Barbory Novotné, spot natáčel Jakub Sommer z Bistro films, hudbu složil Roman Holý. „Cílem spotu bude zvýšit povědomí o značce MALL.CZ a ukázat široký sortiment našeho obchodu,” říká Marek Liška, generální ředitel MALL.CZ.
Podobně laděná bude i kampaň v celostátní síti lokálních rádií, tedy média, které MALL.CZ rovněž využije poprvé.
Komunikace na OOH nosičích a na internetu bude především produktová. OOH a online kanály ponesou primárně informaci o šíři nabídky MALL.CZ v kombinaci s produktovou nabídkou a vizuálním propojením na reklamní spot. Využito bude široké spektrum od bigboardů přes citylighty po reklamu v metru, v případě internetové reklamy půjde o bannery.