Praha, 12. června 2018
- Festivalové aktivity podpořené multikanálovou kampaní a spotem s Janem Hřebejkem
- První projekce nových seriálů a pořadů MALL.tv
- Festivalový merchandising opět v prodeji na MALL.cz
Praha, 12. června 2018 - Být spolehlivým partnerem a zpříjemňovat svým zákazníkům nejen chvíle v e-commerce světě, ale také v tom reálném, je dlouhodobým záměrem MALL.cz. Z něj vychází koncept MALL.cz Parku, jehož pestrý program a širokou škálu bezplatných služeb už letos ocenili návštěvníci brněnského výstaviště během zimních olympijských her a v průběhu nejprestižnějšího filmového festivalu ve střední a východní Evropě si je budou moct užít všichni fanoušci kvalitní kinematografie. Známý e-shop totiž navazuje na své loňské partnerství Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, které letos ještě rozšířil.
Coby první e-shop se statusem hlavního partnera ve více než padesátileté historii festivalu spouští MALL.cz multikanálovou kampaň, která potrvá do 15. července. Její součástí bude komunikace na sociálních sítích, veškerých OOH formátech, v televizi, onlinu i offlinu. Realizaci má na svědomí interní tým MALL.cz, televizní spot, ve kterém si kromě malých hvězd zahrál i režisér Jan Hřebejk, vznikl ve spolupráci s agenturou Publishers. „Chceme se s lidmi potkávat nejen online, ale především v offline světě, kde jim můžeme být opravdu blízko. Díky partnerství s MFF KV se nám to daří a já věřím, že i letos si návštěvníci festivalu MALL.cz Park užijí,“ dodává Igor Matejov, CCO MALL GROUP. „Na offline aktivity budeme klást důraz i nadále, protože je vnímáme jako smysluplný a zároveň originální způsob, jakým můžeme oslovit naše zákazníky.“
MALL.cz Park vyroste přímo v centru Karlových Varů, ve Smetanových sadech, a po celou dobu konání festivalu v něm všichni příchozí budou moct relaxovat, posilnit se masitými i vegetariánskými specialitami z Tommy's food trucku nebo zahnat žízeň osvěžujícími drinky z Bugsy's baru, zhlédnout první novinky z produkce internetové televize MALL.tv a potkat se s jejími tvůrci i dalšími populárními osobnostmi. Na své si přijdou také knihomolové a ti, kteří budou chtít kompenzovat hodiny prosezené v kině aktivním odpočinkem nebo dobít baterky svých mobilních telefonů.
Stejně jako vloni je na MALL.cz i letos v prodeji limitovaná kolekce triček, hrnečků a dalších upomínkových předmětů s logem 53. ročníku. Novinkou je možnost zakoupení kolekce na výdejním místě MALL.cz v Karlových Varech, které bude v rámci kampaně spolu s dalšími vybranými prodejnami po celé České republice tematicky obrandováno. Kompletní informace a program spolu s fotografiemi budou k dispozici na festivalové stránce festival.mall.cz s interaktivní nápovědou v podobě chatbota EVA.
TV spot k vidění
.Více informací na stránce: festival.mall.cz.