Praha, 26. dubna 2012
Internetová nákupní galerie MALL.CZ dále rozšiřuje svůj sortiment. Nově si zákazníci mohou přes internet nakoupit módu a módní doplňky od slavných značek, a to za velmi příznivé ceny – o desítky procent výhodněji než v kamenných prodejnách.
MALL.CZ českým zákazníkům nabízí značky jako Diesel, Guess, Calvin Klein nebo Tommy Hilfiger. Vybírat je možné jak obuv či kabelky, tak i další módní doplňky a samozřejmě oblečení. Jedná se tak o další rozšíření sortimentu do oblastí, ve kterých dosud nebyl online prodej tak obvyklý.
„Elektronika už na webu dávno oslavila 10leté výročí a konkurence je v této oblasti obrovská, je proto potřeba neustále hledat nové možnosti. Chovatelské potřeby už úspěšné prodáváme několik let, poměrně nedávno jsme přidali třeba dětské zboží, zdravotní pomůcky či drogerii. Značková móda je dalším logickým krokem v rozšiřování sortimentu,” popisuje Marek Liška, generální ředitel MALL.CZ.
Klasickým kamenným obchodům chce MALL.CZ konkurovat především velmi příznivými cenami. Například kabelku Tommy Hilfiger si mohou zákazníci pořídit za 1490 Kč, triko Calvin Klein již od 799 Kč, lodičky Guess za 1899 Kč.
„Vždy se samozřejmě jedná o originální produkty, které můžeme nabídnout výhodně díky tomu, že jejich nákupy provádíme celosvětově, a nižším maržím, než mají kamenné prodejny,” dodává Marek Liška.