Praha, 24. dubna 2012
Mobilní verzi svých stránek spustila internetová nákupní galerie MALL.CZ. Mobilní web, na který jsou automaticky přesměrovávání majitelé chytrých telefonů, nabízí maximální funkčnost pro tato zařízení. Zákazníci surfující na tabletu vidí i nadále plnou verzi stránek.
Potřebám zákazníků surfujících na mobilním telefonu je podřízena celá koncepce mobilních stránek. Důraz je kladen na minimální objemy přenášených dat, řada funkcí je v této verzi omezená. Také navigace je přímočařejší, nejnavštěvovanější sekce jsou nabízeny přednostně, aby se zákazník dostal rychle k cíle bez zbytečné „spotřeby” dat.
„Jak posilujeme nabídku rychloobrátkového zboží, dávala nám myšlenka mobilní verze stránek čím dál větší smysl. Lednici si s velkou pravděpodobností zákazník přes mobil neobjedná, ale u granulí, plenek nebo pracích prostředků už situace může být zásadně odlišná,” popisuje generální ředitel MALL.CZ Marek Liška důvody, které vedly k vývoji mobilních stránek.
„Odhadujeme, že v následujících letech podíl objednávek z mobilních zařízení, tedy chytrých telefonů a tabletů, pohodlně přesáhne 10 %, chceme proto být na tento trend připravení,” dodává Marek Liška.