Praha, 21. března 2012
Internetová nákupní galerie MALL.CZ spouští dnes svůj věrnostní program nazvaný VIP klub. Ten je určen pro zákazníky, kteří v obchodě učiní objednávky ve stanovené celkové výši nebo počtu. Bonusem pro členy VIP klubu jsou doprava zdarma a nadstandardní služby.
„Věrnostní program je pro nás důležitým krokem směrem k lepším službám pro zákazníky,” vysvětluje Marek Liška, generální ředitel MALL.CZ. „Ty jsou pro nás klíčovým benefitem, cítíme, že důraz na služby klade čím dál tím více zákazníků. Proto jsme v rámci členských výhod nešli primárně cestou slev, ale hlavně nadstandardní péče,” říká Marek Liška.
Pro členy VIP klubu tak bude k dispozici speciální zákaznická linka a také na vrácení zboží budou mít VIP zákazníci delší dobu než 14 dní uložených zákonem. Výrazným benefitem bude doprava zdarma. Výhody jsou odstupňovány podle typu členství. VIP klub má totiž dva stupně – Silver a Gold.
„Pro věrnostní program jsme se inspirovali u mimovrste.si, slovinského obchodu, který patří do NetRetail Holdingu stejně jako MALL.CZ. Model umožňuje dát vracejícím se zákazníkům najevo, že jsou pro nás důležití, a nabídnout jim jako poděkování něco navíc, další důvod, proč by se k nám měli vracet,” dodává Marek Liška.
Podrobnosti k VIP klubu MALL.CZ najdete na www.mall.cz/vip.