Praha, 30. září 2011
Od 1. října spouští internetová nákupní galerie MALL.CZ svoji podzimní outdoorovou kampaň. Ta poběží na řadě venkovních nosičů a kromě Prahy bude MALL.CZ vidět i v dalších českých městech. Kampaň bude svým rozsahem dosud největší v historii obchodu a poběží v obměnách až do Vánoc.
V Praze MALL.CZ v rámci podzimní využije bigboardy, telefonní budky, citylighty a také prostory metra (samolepky ve vozech, rámečky i rámy u eskalátorů). V ostatních městech půjde hlavně o plachty a telefonní budky, MALL.CZ bude vidět v Brně, Ostravě, Plzni, Pardubicích, Olomouci, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Zlíně a Liberci.
„Půjde o rozsahem dosud největší venkovní kampaň. Předvánoční sezóna je pro nás klíčová, proto se chceme potenciálním zákazníkům připomenout v co největší míře. Tradiční online inzerci, kterou plánujeme rovněž zintenzivnit a rozšířit o další kanály, tak výrazně posílíme i v outdooru,” popisuje Petr Král, marketingový ředitel MALL.CZ.
Venkovní kampaň bude komunikovat akční produkty z nabídky obchodu. Jednat se bude převážně o elektroniku (bílé zboží, malé kuchyňské spotřebiče, televize…).
Kampaň potrvá až do prosince.