Praha, 28. července 2011
Novou kategorii ve svém sortimentu zavádí internetová nákupní galerie MALL.CZ. V oddělení Domácnost tak zákazníci najdou tzv. „těžkou drogerii“, tedy prací prostředky, aviváže nebo prostředky do myčky. Nabídka se bude průběžně rozšiřovat.
V sekci drogerie se zákazníkům v současné době nabízí portfolio značek od společnosti Procter & Gamble, tedy produkty značek Ariel, Bonux, Dreft, Lenor, Tide a Jar. Novinka bude podpořena i televizní kampaní, kdy bude reklama na gelové kapsle Ariel lákat na výhodné ceny a dopravu zdarma na MALL.CZ. Kampaň v televizi poběží od 1. do 14. srpna.
„Nabízet zboží každodenní potřeby je naší dlouhodobou strategií, rozšíření sortimentu o tento typ drogerie je tak pro nás logickým krokem,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel MALL.CZ.
„Nákupy přes internet jsou v Česku čím dál oblíbenější, proto jsme se rozhodli podpořit prodej našich značek na MALL.CZ. Pozitivní zkušenost s internetovým prodejem plenek Pampers nás utvrdila v přesvědčení, že tento způsob prodeje je pro zákazníky výhodný a rozšířením portfolia jim usnadníme nákup širšího spektra pracích prostředků a aviváží. Podmínkou takového prodeje rychloobrátkového zboží je ovšem prověřený obchodní partner a takovým MALL.CZ je, “ říká Viliam Trška, obchodní ředitel Procter & Gamble.
„Úspěšnost v prodeji dětských plenek nebo krmiv pro domácí zvířata nás utvrzuje v tom, že jdeme správným směrem a že čeští zákazníci jsou již zvyklí na internetu nakupovat i rychloobrátkové zboží. My jim můžeme nabídnout výhodné ceny a dopravu až domů, což znamená výrazně větší pohodlí při opakovaných nákupech,“ dodává Tomáš Jeřábek.