Praha, 30. května 2011
Rychleji než český trh internetových obchodů rostl obrat Netretail Holding, který je mateřskou společností internetové nákupní galerie MALL.CZ. Oproti fiskálnímu roku 2009/2010 vzrostl obrat holdingu o 41 %, na 3,23 mld. Kč. Tato částka vyjadřuje konsolidovaný obrat včetně DPH.
Zatímco v minulém fiskálním roce, který skončil 31. 3. 2010, realizoval Netretail Holding tržby 77 mil. euro (bez DPH), letos to bylo již 109 mil. euro (bez DPH), tedy o 41 % více. Obratem 3,23 mld. Kč se tak podařilo společnosti, pod kterou kromě MALL.CZ spadají internetové obchody MALL.pl, MALL.sk a MALL.hu, splnit plánovaná čísla.
„Pro fiskální rok 2010/2011 jsme si jako cíl stanovili 40% nárůst obratu, což byla vzhledem k situaci na trhu poměrně ambiciózní meta. O to více si vážíme toho, že se nám cíl podařilo splnit,“ komentuje výsledky Marek Liška, generální ředitel MALL.CZ.
„Dlouhodobě posilujeme pozici na trhu tím, že masivně investujeme do logistické infrastruktury a zvyšujeme komfort pro zákazníky zejména skladovou dostupností zboží, jeho okamžitou a garantovanou expedicí,“ dodává.