Praha, 27. dubna 2011
Novou kolekci botas 66 nabízí nově internetová nákupní galerie MALL.CZ, která se stala exkluzivním internetovým prodejcem letošních botasek. Po spolupráci s Kofolou tak jde o další kultovní českou značku, se kterou MALL.CZ navázal spolupráci.
Na www.mall.cz zákazníci najdou kompletní kolekci botasek RUN a CLASSIC pro rok 2011 od tradičního českého výrobce, společnosti Botas. Tato značka zažila znovuzrození v roce 2009, když začala vyrábět kolekci, která byla původně školním projektem tehdejším studentů VŠUP, designérů Jana Klosse a Jakube Korouše. Kolekce byla natolik úspěšná, že mladí designéři dostali od Botasu důvěru i pro další léta. Ti jsou tak i autory letošních modelů botasek.
„První ohlasy na sociálních sítích i prodeje po uvedení nové kolekce ukazují, že zákazníci nabídku vítají a nákup módy přes internet pro ně neznamená problém,“ říká Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel MALL.CZ. „Od spolupráce s botas 66 si slibujeme oslovení mladších zákazníků, kteří u nás dosud nenakupovali, a současně těch, kteří si botasky pamatují ze svého mládí. Chceme také vyzkoušet, jak budou na botasky reagovat zákazníci stávající, protože zatím máme zkušenost hlavně s prodejem čistě sportovní obuvi.“
Jen za první víkend prodeje si zákazníci koupili přes 100 párů botasek. Mezi nejpopulárnější modely patří akční botasky RUN Team Leader (se zaváděcí cenou 1299 Kč, nyní 1499 Kč) a extravagantně barevné CLASSIC Rainbow Maker.
„V prodeji přes MALL.CZ vidíme velkou budoucnost. Ke značce botas 66 se tento moderní způsob oslovení hodí. Nepochybuji, že nákup bot online se velmi brzy stane pro mnoho lidí tradičním způsobem jejich pořizování. Tím, že začínáme už nyní, budeme na zvýšenou poptávku po legendárních botaskách dobře připraveni,“ říká Robert Janča, marketing manager botas 66
MALL.CZ se stal exkluzivním prodejcem nové kolekce botas 66 na internetu a přebral pozici klíčového prodejce kultovních botasek po společnosti Baťa.