Praha, 11. ledna 2011
Online i offline marketing v internetové nákupní galerii MALL.CZ má nově na starosti Vendula Resová (26). Zodpovídat bude za tvorbu a správu mediaplánu a strategickou komunikaci s partnery, bude se také podílet na celkové marketingové strategii společnosti.
„Na marketing v MALLu klademe velký důraz, a čím jsme větší, tím je potřeba se mu věnovat intenzivněji. Ve Vendulině funkci došlo ke sloučení online i offline marketingu. Je důležité, aby obě oblasti byly v souladu, proto nad nimi bude nově dohlížet jeden člověk,“ komentuje novou posilu do svého týmu Petr Král, marketingový ředitel Netretail Holdingu, pod který MALL.CZ patří.
Vendula Resová nastoupila na pozici marketingové specialisty MALL.CZ po dvou letech v e-shopu Kasa.cz. Zde působila jako koordinátorka marketingu a později také jako shop manažerka. Předtím Vendula sbírala zkušenosti v marketingu Sony a reklamní agentuře Young & Rubicam. Vystudovala Hospodářskou politiku a správu na ČZU v Praze.