Praha, 10. září 2009
V nákupní galerii MALL.cz je nově dostupnost zboží garantovaná. Zboží, kde není dostupnost jistá, nelze objednat.
Stav skladu se navíc na webu zobrazuje v reálném čase a po vyprodání zásob zboží z nabídky okamžitě zmizí.
Podle průzkumů zákaznických zkušeností jsou údaje o dostupnosti nabízeného zboží u internetových obchodníků jedním z nejdůležitějších parametrů nabídky. MALL.cz se rozhodl k revolučnímu kroku: většinu své nabídky má stále skladem na vlastním skladě, a méně objednávané zboží musí mít garantováno on-line od dodavatelů. Jiné zboží u MALL.cz nelze nově objednat, lze si je pouze hlídat tzv. „hlídacím psem“. Zákazník má tak jistotu dodání objednaného zboží.
Další a revoluční novinkou je zobrazování skladových zásob v reálném čase. Tzn. za situace, kdy je skladem poslední kus, hned po jeho zakoupení takový produkt zmizí z nabídky. „Bereme na sebe riziko stáhnutí zboží z nabídky okamžitě po objednávce, protože statisticky je procento falešných objednávek nevýznamné“, komentuje Marek Liška, ředitel společnosti Internet Mall, a.s.
Služba byla nasazena do ostrého provozu před třemi týdny a podle prvních ohlasů zákazníků šlo o krok správným směrem. Případů, kdy produkt není na vlastním skladě, či kdy dojde k chybě na straně dodavatele a zákazníkovi je termín vícekrát posunut, je v průměru pouze zhruba 15 za týden (0,2 %). Takové řeší MALL.cz omluvou a slevovým kupónem v hodnotě 200 Kč.
„Jsme přesvědčeni, že naše skladové zázemí a v reálném čase probíhající procesy jsou zásadní konkurenční výhodou“, uzavírá Marek Liška.