Praha, 18. března 2009
Společnost Internet Mall, a.s., provozovatel nákupní galerii MALL.cz, se omlouvá všem zákazníkům, jejichž objednávky negativně postihla implementace informačního systému ve společnosti. Na rozeslaných kupónech rozdala přes 7 mil. Kč.
Omluva souvisí s komplexním přechodem společnosti na nový obchodní systém SAP, jehož zavádění bylo komplikovanější, než bylo předem plánováno. Omluvu a kupon na 200 Kč dostali všichni zákazníci, kteří nakoupili za posledních 6 měsíců a byl jim jakkoli posunut termín dodání zboží.
„Při přechodu na nový systém se zbrzdilo vyřízení některých objednávek, což bohužel pocítili naši zákazníci“, komentuje Marek Liška, ředitel společnosti Internet Mall, a.s. a pokračuje: „Pokud bychom implementaci prováděli nyní, věděli bychom, čeho se vyvarovat a jaké kroky podniknout lépe. Bohužel, čas nelze vrátit zpět, proto jsme se rozhodli alespoň touto formou zákazníkům omluvit. Nyní již systém funguje správně a budeme vděční za možnost to zákazníkům ukázat naživo.“