10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Večerní nákupy přes internet výrazně rostou

Praha, 30. července 2008

Nakupování přes internet ve večerních hodinách se stává čím dál běžnějším. Po 19. hodině se průměrně zrealizuje až 30 % všech přijatých objednávek. Vyplývá to ze statistik největšího tuzemského obchodníka MALL.cz.

„Prodej přes internet stále dynamicky roste a s novými zákazníky se mění i nákupní chování“, říká Marek Liška, ředitel společnosti Internet Mall, a.s., která nákupní galerii MALL.cz provozuje a dodává, že „nákupní špička se pomalu přesouvá z poledních hodin do hodin večerních mezi 19 – 22 hod. V roce 2006 jsme ve večerních hodinách přijali zhruba 10 % objednávek, dnes je to trojnásobek.“

Nejpopulárnějším dnem pro večerní nákupy je neděle, kdy objednávky realizované po 19. hodině představují až 50 % obratu za celý den. Nejčastěji se ve večerních hodinách nakupuje elektronika, typicky notebooky, fotoaparáty a hobby potřeby pro dům a zahradu.
„Dá se z toho usuzovat, že večerní nákupy více preferují muži“, uzavírá Marek Liška.