Praha, 5. května 2008
Internetové obchody MALL.cz získaly certifikaci druhého stupně, kterou uděluje Asociace pro elektronickou komerci a získaly vůbec nejvyšší počet bodů ze všech prozatím testovaných obchodů u nás.
V rámci certifikace druhého stupně jsou testováni držitelé certifikátu APEK – Certifikovaný obchod na základě kvality nabízených služeb. Internetový obchodník je v několika kolech testován pomocí metody Mystery-shopping. Zákazník díky certifikaci druhého stupně získává ucelený přehled o seriozních obchodech a jejich kvalitě, procentuelní skóre pak vyjadřuje, jak daleko je obchod od definovaného ideálu.
Obchody skupiny MALL.cz získaly nejvyšší počet bodů ze všech obchodů, které tento test zatím podstoupily.
Celkové skóre obchodů MALL.cz bylo vysokých 81 %.
„Jsme rádi, že jsme obstáli v přísné certifikaci druhého stupně a vyšli z ní tak dobře“, říká Marek Liška, ředitel společnosti Internet Mall, a.s., která obchody MALL.cz provozuje a dodává: „Zároveň však naše služby nepřestáváme zlepšovat. I díky certifikaci APEK II. stupně nyní víme přesně, kde je to potřeba. Při dalším kole testování bychom se rádi ještě více přiblížili hranici 100 %. Druhý stupeň certifikace APEKu doporučujeme rozhodně všem internetovým obchodníkům, kteří se nebojí ji podstoupit.“
Jak reálné je získání 100% výsledku při druhém stupni testování komentuje Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK: „Testování probíhá opravdu komplexně se zaměřením na šest hlavních oblastí provozu internetového obchodu. Bodový systém a procentuelní hodnocení není stavěno tak, aby bylo nutné získat 100 % bodů pro prokázání vysoké kvality a nadstandardních služeb. Spíše jde o to, který z internetových obchodů získá nejvyšší počet bodů a jak se podaří ostatním k tomuto hodnocení přiblížit. Jinak řečeno, získat celých 100 % při současných podmínkách v českém prostředí, nelze.“