Praha, 3. ledna 2008
Hitem vánočních nákupů v obchodech MALL.cz se staly domácí pekárny, LCD televizory a létající vrtulníky. Stejně dobře se LCD prodávaly i na Slovensku, v Polsku byl zájem především o MP3 přehrávače a v Německu zase o HDTV satelitní přijímače a digitální fotoaparáty.
Vánoční nákupy přilákaly do obchodů expertní galerie MALL.cz rekordní počet zákazníků. Za poslední tři měsíce v roce 2007 navštívilo obchody MALL 2,72 milionu unikátních návštěvníků. To představuje celkem 115 milionů shlédnutých stránek. Nejrušnějším dnem (cyber Monday) se stal 10. prosinec, kdy navštívilo stránky 43 tisíc unikátních návštěvníků, kteří objednali zboží za téměř 15 milionů Kč.
Absolutním vánočním hitem se staly domácí pekárny, kterých se prodalo přes 2 tisíce kusů. Na dalších místech prodejnosti se umístily LCD televizory, DVD rekordéry, digitální fotoaparáty, MP3 přehrávače, kávovary a holící strojky. Kromě elektroniky se výborně prodávaly také létající vrtulníky, oblečení a vybavení pro outdoorové sporty, autodráhy, stavebnice, parfémy a stolní i počítačové hry.
Podobné dárky nakupovali zákazníci i v sousedním Polsku, Slovensku či Maďarsku, zajímavou odlišností je Německo, kde se skvěle dařilo HDTV satelitním přijímačům. Souvisí to patrně se vzrůstajícím počtem satelitních stanic, které vysílají ve vysokém rozlišení.
„Vyplatila se nám investice do nového distribučního centra,největší vánoční komplikací byla totiž již tradičně problematická dostupnost zboží“, říká Ondřej Fryc, generální ředitel Internet Mall, a.s. a pokračuje:
„Díky novému skladu s kapacitou přes 2000 paletových pozic jsme se dokázali včas předzásobit a nejzajímavější zboží jsme dokázali expedovat okamžitě.“
Jako každý rok se dočkají zákazníci obchodů MALL.cz povánočního výprodeje, který startuje 3. ledna a měl by být vůbec největším v historii, i díky již zmíněnému většímu skladu, který je nutné celý vyprázdnit. Výprodej lze nalézt v každém obchodě, který provozuje firma Internet Mall, a.s. pod jasným označením výprodej.