Praha, 15. listopadu 2007
Při rozhodování o koupi jakéhokoli výrobku, který je v prodeji na internetových obchodech MALL.cz, velice pomůže hodnocení majitelů. Jde o unikátní projekt, který nemá v naší zemi obdoby. O své zkušenosti se s ostatními zákazníky dělí skuteční majitelé výrobků.
Internet Mall se jako provozovatel největší tuzemské nákupní galerie a jako obchodník s největším počtem zákazníků (v současné době nakoupí na MALL.cz přes 1 400 zákazníků denně) rozhodl naplno využít potenciál internetu. Svým návštěvníkům předkládá, kromě vlastních recenzí a doporučení, nově také hodnocení majitelů výrobků.
Každý, kdo si zakoupí libovolné zboží v některém z obchodů MALL.cz je po několika týdnech osloven s prosbou o zhodnocení výrobku a napsání krátké recenze. Ta se následně zobrazí přímo v detailu u zboží a pomáhá tak dalším zájemcům při jejich rozhodování.
Tím, že hodnocení mohou přidávat pouze ověření majitelé výrobku, je zabezpečen systém proti falešným recenzím například od konkurenčních výrobců a je možné ho považovat za zcela objektivní „názor lidu“. Tento systém navíc ukazuje hodnocení výrobku ze všech zemí, kde jej společnost Internet Mall prodává. Číst hodnocení může pochopitelně každý návštěvník MALL.cz.
„I když je hodnocení majitelů naprosto dobrovolnou aktivitou, těší nás, že na ni naši zákazníci tak dobře zareagovali“, říká Ondřej Fryc, generální ředitel Internet Mall, a.s. a pokračuje:
„Pokud bude počet nových hodnocení růst stejným tempem, počítáme, že do konce roku budeme mít hodnocení u pětiny veškeré nabídky zboží.“
Hodnocení majitelů bylo spuštěno na všech obchodech, které firma Internet Mall provozuje, a to i v zahraničí. Český zákazník si tak může porovnat své zkušenosti se zákazníky z Polska, Maďarska, Slovenska nebo Německa.