10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Nakupujete zbytečně draho? S Peněženkou se vám to nestane.

Praha, 21. září 2004

PENĚŽENKA je název unikátní SMS služby, která zákazníkovi umožňuje porovnat cenu zboží, které kupuje.

Služba „Peněženka“, kterou zavedla společnost Internet Mall, a.s, funguje na jednoduchém principu. Zákazník zašle označení zboží, o jehož koupi uvažuje, jako běžnou SMS zprávu na číslo PENEZENKA (736 393 652). Přibližně za 10 sekund dostane odpověď, za jakou cenu je toto zboží k dispozici na internetu v obchodech společnosti Internet Mall, a.s. (označení zboží se skládá ze značky a typu, například: Electrolux ERB3046).

Na zaslanou SMS odpovídá inteligentní automat, který je schopen odhalit i některé nepřesnosti v označení zboží, případně doporučit novější model výrobku. „Vývoj této služby trval přes rok. Kromě snahy o nejvyšší relevanci odpovědí bylo významným problémem zajistit nepřetržitou dostupnost a rychlost odezvy. Bežná mobilní přenosová stanice (BTS) totiž zvládne zpracovat jen asi 8 SMS za minutu a to je málo,“ říká Jan Menšík, technický ředitel společnosti. Očekávaný provoz je přitom půl milionu SMS zpráv do konce roku.

„Naši zákazníci často poukazují na tzv. „garance nejnižších cen“ tradičních elektroprodejců“, říká Ondřej Fryc, předseda představenstva společnosti Internet Mall, a.s. a dodává: „Nyní má zákazník možnost si garanci na místě ověřit. Společnost Internet Mall nezaručuje, že její cena je vždy nejnižší, poskytuje však nakupujícím možnost okamžitého porovnání.“

V současné době lze službu Peněženka využívat pro zboží ze sortimentu domácích spotřebičů a elektroniky v ceně nad 5 000 Kč. Na podporu služby Internet Mall spouští rozsáhlou reklamní kampaň.

Společnost Internet Mall

Internetová nákupní galerie Internet Mall sdružuje pod jednou střechou specializované obchody, které vedle vlastního prodeje nabízejí svým zákazníkům i kompetentní odborné poradenství a široký repertoár doplňkových služeb.

Společnost Internet Mall, a.s. provozuje vlastní internetové obchody www.bilezbozi.cz, www.mp3store.cz, www.fotoexpert.cz, www.audioexpert.cz, www.videoexpert.cz, www.mobilka.cz, www.pcexpert.cz, www.pneuexpert.cz, www.bartsport.cz, www.sekacky.cz, www.showpark.cz, www.ostrovpokladu.cz, www.hobbyexpert.cz, www.zarizeno.cz a kamenný obchod v Praze. Nákupní galerii Internet Mall doplňují partnerské obchody www.multimarket.cz a www.kosmas.cz. Obchody Internet Mall nabízejí přes sedmdesát tisíc položek zboží více než dvou set značek.

Tržby společnosti za rok 2003 dosáhly výše 302 milionů Kč bez DPH, resp. 368 mil. Kč s DPH.