10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11773809

Petec Karosářské těsnění/lepidlo černé, 310 ml -

Petec Karosářské těsnění/lepidlo černé, 310 ml -

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Jednokomponentní karosářská polyuretanová těsnicí a lepicí hmota, vytvrzení vzdušnou vlhkostí, černá barva, kartuše 310 ml (356 g)– Petec 94730. Celý popis
356 Kč
Zboží od: kltools.cz
356 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 2 kusy
S novou kartou za

5.12.2024 na výdejním místě
5.12.2024 - 6.12.2024 na vaší adrese

Popis

Jednokomponentní karosářská polyuretanová těsnicí a lepicí hmota, vytvrzení vzdušnou vlhkostí, černá barva, kartuše 310 ml (356 g)– Petec 94730
 

  • vyniká vysokou elasticitou, objemovou stálostí, stabilitou vůči UV-záření a dokonalou přilnavostí na plechy (i lakované), železo, nerezocel, hliník, ABS, GFK, PUR-RIM, polykarbonát, měkký i tvrdý PUR, tvrdé PVC, dřevo, sklo, sklolaminát, keramiku atd.
  • hmota bez silikonu nestéká, rychle zasychá a vytvrzuje, po vytvrzení ji lze brousit, přelakovat všemi laky (také dvoukomponentními), není korozivní, hořlavá ani tixotropní, odolná proti zředěným kyselinám a louhům
  • používá se např. pro těsnění/lepení a tmelení spár, švů, viditelných spojů karosérií, v dílnách pro speciální úpravy vozů (autokarosářský tuning), při výrobě karavanů, lodí a kontejnerů, v řemeslné výrobě, ve stavebnictví (těsnicí práce na kovových konstrukcích) atd.,


Parametry:

  • báze: polyuretan
  • spotřeba: 25 ml/m (při housence O 6 mm)
  • doba zpracovatelnosti: 10 – 15 min
  • doba vytvoření filmu/„kůže“: cca 1 – 3 h (v závislosti na teplotě a tloušťce)
  • vytvrzení: cca 4 mm za 24 h
  • mezní protažení: větší než 250 %
  • tvrdost: Shore A 40°
  • teplota pro zpracování: + 5 °C až + 40 °C
  • teplotní stabilita: – 40 °C až + 90 °C


Aplikace:
Kontaktní plochy musí být pevné, suché, čisté bez mastnoty. Ochranná membrána v závitové části kartuše se tryskou propíchne. Tryska se potom šikmo seřízne, tak aby to odpovídalo šířce zaplňované spáry. Tryska se našroubuje na kartuši. Hmota se nanáší přímo z kartuše zpravidla ruční pistolí na kartuše nebo pomocí speciální pneumatické pistole, případně štětcem nebo stěrkou. Vrchní plocha nanesené hmoty se může uhladit navlhčenou stěrkou.