10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 4485355

AWIS Rozšíření pokladny AWIS - modul Rozvoz

AWIS Rozšíření pokladny AWIS - modul Rozvoz

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Pokladní aplikace AWIS Mobile pro mobilní telefony s Androidem je výkonný systém, který je určen pro obchody s rozvážkovou službou, jako jsou restaurace, pizzerie, obchody s květinami či jiným zbožím, mobilní catering aj. Celý popis
5 929 Kč
5 929 Kč
S novou kartou za

6.1.2025 - 8.1.2025 na vaší adrese

Popis

Jak funguje AWIS Mobile pro rozvážkové služby

Aplikace AWIS Mobile vytváří databázi kontaktů zákazníků. Funguje to tak, že zákazník, který si objedná například dovoz jídla z pizzerie, sdělí po telefonu své jméno, příjmení, doručovací adresu, telefon apod., a objedná si. Všechny tyto údaje přiřadí operátor do databáze pokladní aplikace pro rozvážkové služby a při příštím nákupu stejného zákazníka už se nemusí znovu ptát na výše uvedené údaje. Při každé další objednávce už tedy není potřeba informace o zákazníkovi do systému znovu zadávat. Operátor mu je jen zopakuje, čímž je zároveň ověří a potvrdí.

Rozvážkový systém buduje lepší vztahy se zákazníkem

AWIS Mobile je nástrojem, který pomáhá majitelům zjednodušit proces objednávky a rozvážky jídel a současně také budovat lepší vztah se zákazníky. V reálné situaci to funguje tak, že vracející se zákazník se dovolá do rozvážkové služby, kde může být přivítán takto: “Dobrý den pane Nováku. Jak jste se dnes měl? Na co máte chuť? Opět pizzu s tuňákem a bez cibule? A dovoz jako vždy na adresu Novohradská 15, Brno?”. Zákazník bude velmi překvapen a buď potvrdí vaše dotazy nebo si řekne o změnu, kterou opět můžete zaznamentat do databáze rozvážkového systému.

Systém umožňuje

Vést databázi kontaktních údajů zákazníků. To znamená, že po první objednávce se do systému uloží kontaktní údaje zákazníka a při další objednávce už je obsluha nemusí vyžadovat. Systém ihned zobrazí telefonní číslo, ale také jméno a příjmení volajícího. Eviduje také jeho kontaktní adresu. Vkládat si k zákazníkovi poznámky – například nejoblíbenější jídlo, ale i problémy, které se se zákazníkem řešily. Obsluha tak může s klientem lépe komunikovat a navazovat bližší vztah. Vytvářet speciální režimy, jako například nastavení přirážky pro noční provoz či tzv. happy hours apod.

Pokladní aplikaci AWIS Mobile pro operační systém Android oceníte pro jeho intuitivní ovládání. Je určen pro moderní podniky, které si chtějí vybudovat silnou základnu věrných zákazníků a snadněji získávat nové.