10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 31376698

Vega Travní sekačka VeGA 495 SXH 6in1 s variabilním pojezdem

Vega Travní sekačka VeGA 495 SXH 6in1 s variabilním pojezdem

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Vždy o kousek dál než je nutné. VeGA 495 SXH se stane vaší spolehlivou partnerkou při údržbě zahrady. Celý popis
8 709 Kč
Zboží od: elektromarket
8 709 Kč
Poslední 2 kusy
Jiní prodejci
S novou kartou za

4.12.2024 - 5.12.2024 na vaší adrese

Popis

 

VeGA 495 SXH 6 in1 motorová sekačka s pojezdem.

 

  • Zahradní motorová sekačka VeGA 495 SXH s variabilním pojezdem je letošní novinkou značky VeGA. 
  • Sekačka vyniká ve vyšší střední třídě sekaček svým kvalitním zpracováním, výbavou a stejně tak i designem.
  • Motorová sekačka VeGA 495 SXH je univerzální sekačka s vysokou kapacitou sekání a je určena na středně velké travnaté plochy. Zahradní sekačka je vybavena robustním ocelovým skeletem se záběrem sečení 48 cm.
  • Motorová sekačka je poháněna čtyřtaktním motorem VeGA OHV o výkonu 5 HP. 
  • Velkou předností této sekačky je variabilnost použití 6 in 1, což znamená, že sekačka umí sbírat posekanou trávu do koše, mulčuje, a nebo může vyhazovat trávu bočním deflektorem i zadním deflektorem ven. Tyto poslední funkce se používají převážně na přerostlou trávu.
  • Další předností je možnost variabilní změny rychlosti sekačky díky níž můžete pohodlně nastavit rychlost sečení podle aktuálních sekacích podmínek. 
  • Rychlost motorové sekačky je možné regulovat v rozmezí 3 – 4 km/hod.
  • Tento obdobný systém byl testován v roce 2012 pro časopis Recepty prima nápadů. Systém se osvěčil při sekání trávy za nízké rychlosti pojezdu, kdy se zároveň měřila i hlučnost.
  • Hlučnost při nízkých otáčkách 2700 ot/min a rychlosti 3 km/hod byla 74 dB což byla suveréně nejnižší hodnota z testovaných strojů. 
  • Při standardní rychlosti 4 km/hod a otáčkách 3090 ot/min si sekačka bez problému poradila s jakoukoliv přerostlou trávou.
  • Sekačka při těchto testech vždy naplnila vrchovatý koš. 
  • Velká zadní pojezdová kola i přední kola jsou uložena v oboustraných kuličkových ložiscích, centrální nastavení výšky sečení j