EV Expert EV nabíjecí konektor TYP 2 samec (strana do nabíječky) 32A - 22kW
Popis
Parametry
- krytí IP54 (při spárovaných podmínkách)
- Pěkný tvar a snadno ovladatelný
- Konektor: Typ 2 samec (IEC 62196–2)
- Model: MRCP-L
- Jmenovitý proud: 32A (vhodný pro zařízení 16 nebo 32 amp)
- Pracovní napětí: 120V ~ 480V AC
- Izolační odpor: > 1000M Ω
- Krajní nárust teploty: <50K
- Povolené napětí: 2000V
- Kontaktní impedance: 0,5 m Ω Max
- Odolnost vůči vibracím: Vhodné JDQ 53,3 požadavky
- Pracovní teplota: –30 ° C až + 50 ° C
- CE, TUV schváleno
Použité materiály
- Materiál skeletu: Tepelný plast (Izolátor hořlavosti UL94 VO)
- Kontaktní cvok: Slitina mědi, stříbrné nebo niklové pokovování
- Zatavená těsnící manžeta: gumová nebo silikonová pryž
Vhodné pro všechny elektrovozy s konektorem Typ 2:
AUDI - A3, A7, A8 L & Q2, Q3, Q5, Q7, Q8 & RS 7, R8 & Sport GT e-tron - BMW - 225×e, 330e, 530e & i3, ix3, i8 & X1, X2, X3, X5 & 740–745 Le - BENTLEY- Bentayga Hybrid - BYD - e6 - BYTON - Byton M-Byte 2–4WD - CITROEN - e-C4 & C5 Aircross Hybrid - FARADAY FUTURE - FF91 - FORD - Transit custom Plug-in - HONDA- e - HYUNDAI- Kona Electric, Sonata & Ioniq PHEV - JAGUAR - I-Pace - KIA - Niro EV, new Soul EV 2020, Ceed & Optima & Niro PHEV - LAND ROVER - Range Rover Sport P400e - LEXUS - UX 300e - MERCEDES - EQC & A220e & B250e & C350e & E300–350e & S550e & GLC 350e & GLE 500–550e & S500 & S550 PHEV & SLS EV & Vito E-Cell - MG - ZS EV MINI - Cooper SE Countryman - NISSAN - new Leaf 2018, Leaf e+ 3.ZERO - OPEL - Corsa-e & Ampera-e - PEUGEOT - e-208 & e-2008 GT & 3008 225 e-EAT8 & 508 PHEV - PORSCHE - Cayenne S E-HYBRID & Panamera S PHEV & 918 Spyder & Taycan- RENAULT - Zoe & Twizy & Twizy Cargo - SEAT - Mii Electric - SKODA - e-citigo iV & Superb PHEV & Kodiaq PHEV - SMART - for2 & for4 Electric Drive - TESLA - Model S & X & 3, - TOYOTA - Prius Prime (2017-) & Prius PHEV & RAV4 EV - VOLKSWAGEN - I.D. 3 & e-Golf & Golf GTE & e-up! & Passat GTE - VOLVO - C30 DRIVe & V40, V60 Estate, V60 PHEV & XC40, XC60, XC90 PHEV & S90 T8 & V90 T8 Twin Engine