EV Expert EV EXPERT nabíjecí kabel TYP 2 | 32A | 1fáze | 7,4kW | 5m
Popis
Kvalitní nabíjecí kabel Typ 2 – Typ 2 (IEC 62196–2), 32 A / 250 V (AC) s nabíjecím konektorem automobilu a nabíjecím konektorem infrastruktury pro nabíjení elektromobilů (EV) střídavým proudem (AC) s možností zajištění pro třmenový zámek a ochrannými kryty.
+ Brašna jako DÁREK
Definice produktu
- Normy/předpisy : IEC 62196–2
- Standard nabíjení : Typ2 – Typ2
- Nabíjecí režim : Mode 3, Case B
- Druh nabíjecího proudu : AC 1fázový
Okolní podmínky
- Teplota prostředí (provoz) –30 °C … 50 °C
- Teplota prostředí (skladování/přeprava) –40 °C … 80 °C
- Max. nadmořská výška 5000 m (nad hladinou moře)
- Krytí IP44 (zapojeno)
- IP54 (Ochranná krytka)
Elektrické vlastnosti
- Maximální nabíjecí výkon 7,4kW
- Počet fází 1
- Počet výkonových kontaktů 3 (L1, N, PE)
- Výkonové kontakty Jmenovitý proud 32 A
- Výkonové kontakty Jmenovité napětí 250 V AC
- Počet signálových kontaktů 2 (CP, PP)
- Signálové kontakty Jmenovitý proud 2 A
- Signálové kontakty Jmenovité napětí 30 V AC
- Způsob přenosu signálu pulsně šířková modulace
- Kódování odporu 220 Ω (mezi PE a PP)
Mechanické vlastnosti
- Cykly zapojení > 10000
- Zástrčná síla < 100 N
- Tažná síla < 100 N
Design
- Barva pouzdra černá
- Barva druhu konektoru černá
- Barva úchytné oblasti modrá
- Barva ovládacího prvku stříbrná
- Barva ochranného krytu černá
- Zákaznické varianty Na vyžádání
Materiál
- Materiál pouzdra Plast
- Materiál rozložení konektoru Plast
- Materiál úchytné oblasti Měkký plast
- Materiál ochranná krytka Měkký plast
- Povrch materiálu kontaktů Ag
Kabel
- Konstrukce vedení 3 × 6,0 mm² + 1 × 0,5 mm² (prEN 50620, VDE reg. 8789 class 5)
- Vnější průměr vedení 17 mm ±0,4 mm
- Druh vedení přímý
- Vnější plášť, materiál TPE-U
- vnější plášť, barva černá
- nejmenší poloměr ohybu 255 mm (15 x průměr)
Zajištění
- druh zajištění Možnost blokování ovládací páky s třmenovým zámkem 4 mm
Vhodné pro všechny elektrovozy s konektorem Typ 2:
AUDI - A3, A7, A8 L & Q2, Q3, Q5, Q7, Q8 & RS 7, R8 & Sport GT e-tron - BMW - 225×e, 330e, 530e & i3, ix3, i8 & X1, X2, X3, X5 & 740–745 Le - BENTLEY- Bentayga Hybrid - BYD - e6 - BYTON - Byton M-Byte 2–4WD - CITROEN - e-C4 & C5 Aircross Hybrid - FARADAY FUTURE - FF91 - FORD - Transit custom Plug-in - HONDA- e - HYUNDAI- Kona Electric, Sonata & Ioniq PHEV - JAGUAR - I-Pace - KIA - Niro EV, new Soul EV 2020, Ceed & Optima & Niro PHEV - LAND ROVER - Range Rover Sport P400e - LEXUS - UX 300e - MERCEDES - EQC & A220e & B250e & C350e & E300–350e & S550e & GLC 350e & GLE 500–550e & S500 & S550 PHEV & SLS EV & Vito E-Cell - MG - ZS EV MINI - Cooper SE Countryman - NISSAN - new Leaf 2018, Leaf e+ 3.ZERO - OPEL - Corsa-e & Ampera-e - PEUGEOT - e-208 & e-2008 GT & 3008 225 e-EAT8 & 508 PHEV - PORSCHE - Cayenne S E-HYBRID & Panamera S PHEV & 918 Spyder & Taycan- RENAULT - Zoe & Twizy & Twizy Cargo - SEAT - Mii Electric - SKODA - e-citigo iV & Superb PHEV & Kodiaq PHEV - SMART - for2 & for4 Electric Drive - TESLA - Model S & X & 3, - TOYOTA - Prius Prime (2017-) & Prius PHEV & RAV4 EV - VOLKSWAGEN - I.D. 3 & e-Golf & Golf GTE & e-up! & Passat GTE - VOLVO - C30 DRIVe & V40, V60 Estate, V60 PHEV & XC40, XC60, XC90 PHEV & S90 T8 & V90 T8 Twin Engine