EV Expert DUOSIDA nabíjecí kabel TYP 1 | 32A | 1fáze | 7,4kW | 8m
Popis
Duosida 32A nabíjecí kabel Typ 1 je určen pro nabíjení v režimu mode 3, tedy veškeré nabíjení ze soukromých i veřejných AC stanic. Oba konektory mají ergonomický tvar a úchytová část zajišťuje snadnou a pohodlnou manipulaci a zapojení. V době, kdy je kabel zapojen, je chráněn proti vniknutí částic a vody. Ochranné krytky mají o stupeň vyšší certifikát ochrany IP54 a umožňují ochranu proti vniknutí prachu.
Konektory nabíjecího kabelu jsou vyrobeny z pevného termoplastu, který je nehořlavý a je odolný proti poškrábání, tlaku a úderům. Vnější plášť kabelu je z termoplastického polyuretanu (TPE-U), mezi jehož významné vlastnosti patří flexibilita, dlouhá životnost a odolnost proti poškrábání a opotřebování. Díky kvalitním materiálů vydrží nabíjecí kabel více než 10 000 cyklů zapojení.
Díky komunikačnímu protokolu J1772, kabel umožňuje efektivní komunikaci mezi palubní nabíječkou a nabíjecí stanicí.
Při zacházení s kabelem je třeba dbát na používání ochranných krytek pokaždé, když kabel není zapojen, protože výrazně zvyšují jeho životnost. Po dokončení používání je nutné kabel správně smotat. Kabel poté vložte do brašny. Výrazně (!) se tím zvyšuje jeho životnost.
Brašnu od nás dostanete ke každému kabelu jako dárek.
Technické specifikace:
- zástrčka typu 1 (J1772) (elektromobil)
- zásuvka typu 2 (mennekes) (nabíjecí stanice)
- kabel typu mode 3 pro zapojení do nabíjecích stanic
- ochrana před vniknutím pevných cizích těles o průměru 1 mm a větších, při zapojení kabelu, a ochranný kryt proti vniknutí prachu
- ochrana proti vodě stříkající ze všech směrů
- maximální proud: 32A
- maximální napětí: 240V
- maximální nabíjecí výkon: 7,4 kW (1 fáze)
- Rozsah provozních teplot: –30 ° C až 50 ° C
- délka kabelu: 8 m
- barva černá s bílými konektory
Bezpečnost a certifikáty
Všechny nabíjecí kabely jsou podrobeny testům, aby bylo možné zaručit jejich bezpečnost. Při zapojení je certifikovaná ochrana IP44, certifikovaná ochrana při použití ochranného krytu je IP54. Konektory naplňují normy IEC 62196–2 a SAE J1772.
Kvalitní nabíjecí kabel TYP 2 (IEC62196–2)- TYP 1 (SAE J1772), 32 A / 250 V (AC) s nabíjecím konektorem automobilu a nabíjecím konektorem infrastruktury pro nabíjení elektromobilů (EV) střídavým proudem (AC) s možností zajištění pro třmenový zámek a ochrannými kryty.
+ Brašna jako DÁREK
Definice produktu
- Normy/předpisy : SAE J1772
- Standard nabíjení : Typ1
- Nabíjecí režim : Mode 3
- Druh nabíjecího proudu : AC 1fázový
Okolní podmínky
- Teplota prostředí (provoz) –30 °C … 50 °C
- Teplota prostředí (skladování/přeprava) –40 °C … 80 °C
- Max. nadmořská výška 5000 m (nad hladinou moře)
- Krytí IP44 (zapojeno)
- IP54 (Ochranná krytka)
Elektrické vlastnosti
- Maximální nabíjecí výkon 7,4 kW
- Počet fází 1
- Počet výkonových kontaktů 3 (L1, N, PE)
- Výkonové kontakty Jmenovitý proud 32 A
- Výkonové kontakty Jmenovité napětí 250 V AC
- Počet signálových kontaktů 2 (CP, CS)
- Signálové kontakty Jmenovitý proud 2 A
- Signálové kontakty Jmenovité napětí 30 V AC
- Způsob přenosu signálu pulsně šířková modulace
- Kódování odporu 480 Ω (Páka aktivní)
- Kódování odporu 150 Ω (Páka neaktivní)
Mechanické vlastnosti
- Cykly zapojení > 10000
- Zástrčná síla < 45 N
- Tažná síla < 45 N
Materiál
- Materiál pouzdra Plast
- Materiál rozložení konektoru Plast
- Materiál ovládací páky Tvrzený plast
- Materiál ochranná krytka Měkký plast
- Povrch materiálu kontaktů Ag
Kabel
- Konstrukce vedení 3 × 6,0 mm² + 1 × 0,5 mm² (prEN 50620, VDE reg. 8789 class 5)
- Vnější průměr vedení 12,8 mm ±0,4 mm
- Druh vedení přímý
- Vnější plášť, materiál TPE-U
- vnější plášť, barva černá
Zajištění
- druh zajištění Možnost blokování ovládací páky s třmenovým zámkem 4 mm
Vhodné pro tyto elektrovozy
CHEVROLET - Bolt & Spark & Volt - CADILLAC - ELR PHEV & CT6 PHEV - CHRYSLER - Pacifica Minivan PHEV - CITROEN - C-Zero & e MEHARI & E-Berlingo Multispace - FISKER - Karma - FIAT - 500e - FORD - C-Max Energi & Focus Electric & Fusion Energi SE Sedan - HONDA - FiT & Clarity EV & Accord PHEV - KIA - Soul EV (2014–2018) - MIA - Electric & Electric Van - MITSUBISHI - i-Miev & Outlander PHEV - NISSAN - e-NV200 & Leaf (2010–2017) - OPEL - Ampera - PEUGEOT - ION & Partner Electric - RENAULT - Fluence Z.E. & Kangoo Z.E. - SMITHS EDISON - Van & Newton - TATA INDICA - Vista EV - TOYOTA - Prius PHEV & Scion iQ - VAUXHALL - Ampera