Julius Meinl Mletá káva 250g. Präsident Mahlkaffee.
Popis
Julius Meinl je ambasador vídeňské kavárenské kultury již od roku 1862
Káva mletá ze zrn Arabika a Robusta pražených tradičním vídeňským způsobem.
Charakteristická plnou jemnou chutí, vyváženou sladkostí a hořkostí a bohatým aroma s tóny tmavé čokolády a opečeného chleba.
Typ zrn: arabica a robusta
Aroma: bohaté a pronikavé, aromatická exploze
Crema: sametová
Chuť: ovocná, kořeněná a jemná
Hmotnost: 250g
Země původu: Rakousko
Výrobce: Julius Meinl Coffee
Skladovat v suchu a chladu.
Příběh loga Julius Meinl:
Víte, co přesně dobře známé logo znázorňuje? Je na něm zobrazen coffee connoisseur, znalec kávy, v červeném orientálním kloboučku zvaném fez.
Vyjadřuje poctu příběhu o tom, jak se káva dostala do Vídně. Říká se, že v roce 1683 získal císařský posel, tlumočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky několik pytlů naplněných kávou.
Ve Vídni patrně zůstaly po obléhání města Turky, a tak je použil k založení první vídeňské kavárny „Zur blauen Flasche“.
Kultovní logo Julius Meinl pak roku 1924 vytvořil vídeňský umělec Joseph Binder na žádost Julia Meinla II. Zadání znělo: vytvořte fiktivního představitele příběhu, jak se káva dostala do Rakouska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalce kávy, pozvedajícího šálek k ústům.
Talentovaný italský designér Matteo Thun pak v roce 2004 přetvořil logo do jednodušší červenobílé formy. Původní klasické logo mu připomínalo vídeňské barokní andílky, a tak tuto myšlenku do svého návrhu zakomponoval.
Thun je nejen autorem redesignu loga, ale také jeho 3D provedení.
Ústředním motivem zůstává červený orientální klobouček zvaný fez, jehož tvar, ovšem vzhůru nohama, se promítá také do tvaru šálků, hrnků a sklenic.