Dunlop Motocyklová pneumatika Geomax MX53 110/100 R18 64M TT
Popis
Dunlop Geomax MX53 – Vítězit na rozmanitějším terénu
- Velmi vysoká výkonnost na širší škále různých terénních podmínek než v případě předchozích pneumatik MX52.
- Navrženy pro udusaný povrch se skvělým záběrem ve středně těžkých podmínkách.
- Doplňují pneumatiky střední kategorie Geomax MX33, které vyhrávají závody MXGP a supercross.
Lepší absorpce nárazů a nižší hmotnost: zcela nová konstrukce
Konstrukce kostry pneumatik zahrnuje pokročilé řešení patky značky Dunlop – Advanced Apex Design. Právě to je jedním z tajemství úspěchů MX33, protože nabízí vynikající úroveň absorpce nárazů, stabilní tuhost bočnice a hladší jízdu, která jezdci přináší pocit pevnější kontroly. A co je zvláště důležité, toto vše zvládá, aniž by jakkoli zvyšovala hmotnost pneumatiky.
Záběr, odolnost a sebedůvěra: revoluční dezén běhounu
Testy společnosti Dunlop prokázaly pokrok ve výkonnosti pneumatik MX52 na tvrdém terénu, ale ještě větší nárůst zjistily na středně tvrdém povrchu. To je částečně dáno zcela novým dezénem běhounu.
Dezén podkovovitého tvaru na předních pneumatikách nabízí lepší brzdné vlastnosti, protože se jeho drápovité bloky do tvrdého terénu více zarývají. Bloky jsou navíc o
1 milimetr vyšší než u předchozí generace. To by se normálně projevilo na ztrátě stabilitě, ale Dunlop mezi bloky přidal spojníky, čímž pneumatikám zajistil stabilní výkonnost a vyšší odolnost.
Zadní pneumatiky mají výrazné, nepravidelně rozmístěné dvojice bloků. Zaručují silný záběr a lepší akceleraci – což je kruciální pro co nejrychlejší výjezd ze startovního pole! Rozestupy mezi bloky Dunlop optimalizoval tak, aby zajistily záběr na měkčím terénu, ale současně si udržely výkonnost i na pevnějším, upěchovaném povrchu. Luca Andreoni k tomu uvedl: „Cíl všestrannější výkonnosti zůstal stejný i pro pneumatiky MX53. Víme, že podmínky se mohou měnit okruh od okruhu, a dokonce zatáčku od zatáčky, proto stále stavíme na vítězné filozofii našich pneumatik MX33 – výkonnosti na špičkové úrovni v co nejširším rozsahu.”
V zájmu větší sebejistoty jezdců při různých stupních náklonu dovoluje patentovaná technologie značky Dunlop – Progressive Cornering Block – možnost ohybu každého jednotlivého bloku. Výsledkem je větší počet záběrových hran při vysokém zatížení v zatáčkách.
Nová směs – pevnost a odolnost
Úsilí o zvýšení všestrannosti pneumatik MX53 si vyžádalo i vývoj zcela jiné směsi než u MX52. Pokročilý mix různých směsí obsahuje vysoký počet molekulárních částic polymeru a přináší výsledkem větší pevnost, a tedy i vyšší životnost díky zvýšením odolnosti vůči střihu.