Peaty's Tmel HoleShot Biofibre Tubeless Sealant - 1000 ml, pro bezdušové pláště
Popis
Vyvinutý společně s mechaniky Světového poháru a mistry světa. Peaty's Holeshot Tubeless Sealant je plný biologicky odbouratelných vláken a těsnicích částic, které zajišťují rychlé a silné utěsnění. Náš těsnicí tmel na vodní bázi, který využívá nejnovější rychle působící latex, neobsahuje amoniak, není nebezpečný a v mírném podnebí* vydrží v pneumatice až 6 měsíců. V pneumatice se netvoří kuličky a snadno se vymývá.
Naše biologicky odbouratelná vlákna a částice se spojí s rychle působícím latexem a vytvoří sraženinu (jako krevní destičky v krvi), která rychle a účinně utěsní díry a trhliny do 6 mm.
– Biologicky rozložitelná těsnicí vlákna
- Biologicky rozložitelné pláty
- Kompatibilní s CO2
- Těsní až 6 mm otvory
- Těsní porézní pneumatiky a mezery mezi patkou a okrajem pneumatiky.
Provozní tlaky: 15 až 120 psi
Provozní teplota: -20 °C až +50 °C
Doporučené množství:
Silniční: 30 – 45 ml
Cyklokros: 60 – 75 ml
26" MTB: 60 – 80 ml
27,5" MTB: 70 – 90 ml
29" MTB: 100 – 120 ml
Návod:
- Před každým použitím láhev silně protřepejte, aby se vlákna a částice rovnoměrně rozprostřely.
- Opláchněte pneumatiku od starého těsnicího prostředku a zcela ji vysušte. U zcela nových pneumatik odmastěte, opláchněte a vysušte vnitřní kostru, abyste odstranili prostředky pro uvolňování plísní z výroby a další nečistoty.
- Pneumatiku na ráfek nasaďte a zpočátku ji nahustěte bez těsnicí hmoty, aby se patka pneumatiky zcela přichytila k ráfku, a to pomocí pumpičky, hustilky nebo kompresoru.
- Vyfoukněte pneumatiku a s ventilkem v poloze na třech hodinách vstříkněte pomocí přiložené ohebné vstřikovací trubky požadované množství těsnicí hmoty přímo skrz vyfouknutý ventilek.
- Znovu nasaďte jádro ventilku a znovu nahustěte pneumatiku na požadovaný tlak.
- Těsnicí hmotu rozprostřete uvnitř pneumatiky otáčením kola a poklepáváním pneumatiky o podlahu.
- Poslouchejte, zda nedochází k úniku vzduchu, a nasměrujte kolo tak, aby těsnicí hmota proudila kolem vnitřku pneumatiky do požadované oblasti. Pokračujte v tomto postupu, dokud již nebudete slyšet únik vzduchu †
- Přebytečnou těsnicí hmotu, která se dostala na vnější stranu pneumatiky nebo ráfku, smyjte vodou.
- Zkontrolujte tlak v pneumatikách a jezděte!