Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×KategorieParfémy
Přesně deset let po uvedení pánské vůně Lalique Pour Homme Lion se představuje linie Encre Noire Pour Homme. Celosvětově se pánská linie Lalique stává gentlemanským doprovodem nejnověji prezentované dámské selektivní vůně Lalique Le Parfum.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Bois De Yuzu je aromatická kořeněná vůně pro muže. Otevírá se tóny zázvoru, bergamotu, rozmarýnu, máty, mandarinky a ovoce yuzu. V srdci se ukrývá muškátový oříšek, v základu pak mech společně s papyrusem. Na trh byla uvedena v roce 2018.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Beau Acute je pánská květinově-dřevitá vůně s pižmovým základem. Svěží hlava obsahuje citron, mandarinku, bergamot a olej z listů hořkého pomeranče (petitgrain). V srdci se snoubí tóny květin a bylin, základ pak tvoří pižmo, vetiver, santalové a cedrové dřevo.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Fattan Pour Homme je orientální vůně pro muže. Otevírá se jemnými tóny růžového pepře, svěžím bergamotem a grepem. Poté přechází do srdce tvořeného konvalinkou, pačuli, vetiverem a cedrovým dřevem. Kompozici uzavírá hřejivá ambra, pryskyřice benzoin a dubový mech.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Paco Rabanne 1 Million – neodolatelná a velmi exkluzivní pánská vůně sladšího ražení s jemně svěžím složením. Nechte se pohltit touto vůní a spolehněte se na ni během celého dne. Bude vás doprovázet jako vaše druhá kůže. Na trh byla uvedena v roce 2008.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Yellow Diamond od značky Versace je čistá, jasná, květinově-ovocná vůně pro ženy. Je jiskřivá a intenzivní jako žlutá barva, přesto zůstává luxusní a ženská stejně jako diamanty. V úvodu vůně se nachází neroli, bergamot, citron a hruška, v srdci se ukrývá květ pomerančovníku, leknín a mimóza.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Vůně snoubící v sobě atmosféru zralého města plného nových možností. Ochutnejte život ve stylu New Yorku. První pokušení – je to vůně Evy, která u Adama vzbuzuje chtíč a touhu.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Unisex parfémovaná voda Baccarat Rouge 540 byla vytvořena k příležitosti 250. výročí sklárny Baccarat. O výrobu se postaral sám Francis Kurkdjian. Inspiroval se sklárnou, která vyrábí rubínové krystaly přidáváním zlata do roztaveného skla. Následné zahřátí na 540°C dává rubínům sytě rudou barvu.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Parfémová voda Sì od Armaniho vystihuje ženu otevřenou, říkající ano životu, lásce, síle, snění, svobodě i sobě samé, stejně jako hlavní představitelka této jedinečné vůně, Cate Blanchett.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Versace Pour Femme Dylan Blue je květinově-ovocná vůně pro ženy. Hlavu tvoří černý rybíz, jablko odrůdy Granny Smith, jetel, pomněnka a perila neboli list shiso. Srdce se skládá z růže, jasmínu, šípku, broskve a petalie. V základu ucítíte bílé dřevo, pižmo, pačuli a sturač.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Eclat D´Arpege je vůní ženskosti, ženskost je vyjádřením lásky a vášně. Ženskost je podpisem značky Lanvin. Vůně Eclat D´Arpege je jako melodie – svěží, čistá a plná radosti. Od prvního nadechnutí vyvolává Eclat D´Arpege dojem plný jemné záře a radosti, který přetrvává.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Acqua Di Gioia je oslavou ženy a přírody. Ponouká k radostnému úniku pryč ze všednosti a probudí všechny smysly.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Hugo je aromaticko-zelená vůně mnoha rozměrů, osobní identity. Jasná, čistá a nenapodobitelná. Dokonale ztělesňuje elán mladých lidí. Osvěžte se i vy nezaměnitelnou elegantní svěžestí, která vám zpříjemní jakoukoliv denní dobu. Vůně byla uvedena na trh v roce 1995.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Hugo Just Different je pro muže, který se nechává inspirovat vším kolem sebe a nebojí se měnit zdánlivě pevně dané perspektivy. Jeho cesta je neobvyklou trasou, na první pohled nahodilou, ale mající svou vnitřní logiku a cíl.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Nouveau Ambre, vytvořený pro znalce exotických kompozic, znovu vytváří koncept nekonečna prostřednictvím nejtajemnější složky v umění parfumerie – agarového dřeva. Inspirováno vůní Ombre Nomade od značky Louis Vuitton.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Muž Boss No. 6 Bottled je cílevědomý se zdravou dávkou sebedůvěry. Výrazná mužná vůně definuje úspěch, vyzařuje sebevědomím a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Jedná se o luxusní citrusově-kořeněnou vůni, jež uchvátí každou opravdovou dámu. Vhodná pro každodenní nošení.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Eternity Air For Women je svěží květinově-ovocná vůně uvedená na trh v roce 2018. Hlavu tvoří grep, černý rybíz a ozonové tóny. Srdce se skládá z pivoňky, konvalinky a hrušky. V základu se pak mísí cedrové dřevo se šedou ambrou a pižmem.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Hugo Boss Boss Ma Vie Pour Femme představuje silnou a nezávislou ženu, která se nebojí riskovat. Složení vůně se skládá ze tří částí. První část symbolizuje modernost, druhá část ženskost a třetí část důvěru.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Paco Rabanne 1 Million – neodolatelná a velmi exkluzivní pánská vůně sladšího ražení s jemně svěžím složením. Nechte se pohltit touto vůní a spolehněte se na ni během celého dne. Bude vás doprovázet jako vaše druhá kůže. Na trh byla uvedena v roce 2008.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Pánská vůně Versace Pour Homme je samou esencí země kolem Středozemního moře, čemuž odpovídají i použité ingredience. Pulsující fougerovou směs odlehčuje přítomnost bergamotu a pelargónie. Hlavu vůně otevírají citrusy z kalábrijské oblasti Diamante spolu s lístky a květy hořkých pomerančovníků.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Lost Cherry je luxusní orientálně-květinová vůně pro ženy i muže. Hlava obsahuje višně, hořké mandle a likér. V srdci se snoubí růže a sambacký jasmín společně s višněmi a švestkami.
můžete mít 30.9. - 1.10.
Příjemná vůně ovlivňuje naše pocity a je zrcadlem do naší duše. Svět zná parfémy víc jak tisíc let. Lidé různými vůněmi upláceli i Bohy, aby si vyprosili bohatou úrodu. Máte jedinečnou příležitost objevit spolu se značkou Calvin Klein kouzlo parfémů.
můžete mít 30.9. - 1.10.