Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Abrex ABREX - Jawa 500 OHC (1956) 1:18 - Černá Abrex ABREX - Jawa 350 2xOHC (1961) 1:18 - Velká Cena Německa Hockenheim 1961 #62 Šťastný
Abrex ABREX - Jawa 500 OHC (1956) 1:18 - Černá

Jawa 500 OHC byl vzduchem chlazený, dvouválcový a čtyřdobý motocykl, který byl vyráběný ve třech typech v letech 1952–1958 a jeho cílovou skupinou byli převážně sportovně založení motoristé. Tento motocykl byl nástupcem legendární Jawy 500 OHV, tzv. Rumpála. Po skončení výroby „óhácéčka“ Jawa již da

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Jawa 250R 2xOHC (1961) 1:18 - Velká Cena Československa Brno 1961 #4 Havel Abrex ABREX - Jawa 350 2xOHC (1961) 1:18 - Velká Cena Německa Hockenheim 1961 #62 Šťastný
Abrex ABREX - Jawa 250R 2xOHC (1961) 1:18 - Velká Cena Československa Brno 1961 #4 Havel

Jawa 250R 2×OHC je jeden z motocyklů vítězné závodní éry Jawy, která se datuje k přelomu padesátých a šedesátých let. S tímto motocyklem, který se od Jawy 350 2× OHC lišil pouze v počtu žeber, skončil jezdec Gustav Havel na Velké ceně Československa, probíhající v Brně roku 1961, na druhém místě.

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Jawa 350 2xOHC (1961) 1:18 - Velká Cena Německa Hockenheim 1961 #62 Šťastný Abrex ABREX - Jawa 350 2xOHC (1961) 1:18 - Velká Cena Německa Hockenheim 1961 #62 Šťastný
Abrex ABREX - Jawa 350 2xOHC (1961) 1:18 - Velká Cena Německa Hockenheim 1961 #62 Šťastný

Jawa 350 2× OHC je slavná motorka, která v 60. letech hrála významnou roli v silničních závodech. Poháněl ji vzduchem chlazený čtyřdobý dvouválec, který o zdvihovém objemu 349,4 ccm (vrtání a zdvih 62×57,9 mm) disponoval výkonem 38,3 kW při 11 500 ot/min. V roce 1961 v mistrovství světa zaznamenala

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská
Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská

Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalit

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Jawa 250 Pérák (1942) 1:18 - Šedá Tmavá - Prototyp Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská
Abrex ABREX - Jawa 250 Pérák (1942) 1:18 - Šedá Tmavá - Prototyp

Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal technicky vyspělým a spolehlivým hnacím agregátem a podvozkem s velice dobrými jízdními vlastnostmi pro jízdu na silnicích. Pérák byl p

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Bílá Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská
Abrex ABREX - Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Bílá

Jawa 350 Automatic je československý motocykl, který v roce 1963 vyvinula legendární tuzemská společnost Jawa, a to jako první model tohoto obsahu na světě, který disponoval automatickou odstředivou spojkou. Sériová výroba tohoto velice oblíbeného jednostopého vozidla se zvýšeným komfortem při jízdě

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová Abrex ABREX - Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová
Abrex ABREX - Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová

Jawa 350 Automatic je československý motocykl, který v roce 1963 vyvinula legendární tuzemská společnost Jawa, a to jako první model tohoto obsahu na světě, který disponoval automatickou odstředivou spojkou. Sériová výroba tohoto velice oblíbeného jednostopého vozidla se zvýšeným komfortem při jízdě

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost Abrex ABREX - Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová
Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Slonová Kost

Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný n

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Zelená Světlá Abrex ABREX - Jawa 350 Automatic (1966) 1:18 - Modrá Kobaltová
Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr Pařez (1955) 1:18 - Zelená Světlá

Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný n

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá
Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá
Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Černá/Vínová Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Béžová/Černá/Hnědá
Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Černá/Vínová

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Béžová/Slonová Kost
Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá Střední/Černá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá/Hnědá Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Béžová/Slonová Kost
Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Šedá/Hnědá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Béžová/Slonová Kost Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Béžová/Slonová Kost
Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Béžová/Slonová Kost

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Šedá/Hnědá Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Šedá/Hnědá
Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Šedá/Hnědá

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Písková/Vínová/Vínová Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Šedá/Hnědá
Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Písková/Vínová/Vínová

Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená Abrex ABREX - Velorex 16/350 (1966) 1:43 - Hnědá/Světle Šedá/Hnědá
Abrex ABREX - Jawa 250 Pérák Standard (1948) 1:18 - Tmavě Červená

Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal technicky vyspělým a spolehlivým hnacím agregátem a podvozkem s velice dobrými jízdními vlastnostmi pro jízdu na silnicích. Pérák byl p

Momentálně nedostupné