Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Jawa 500 OHC byl vzduchem chlazený, dvouválcový a čtyřdobý motocykl, který byl vyráběný ve třech typech v letech 1952–1958 a jeho cílovou skupinou byli převážně sportovně založení motoristé. Tento motocykl byl nástupcem legendární Jawy 500 OHV, tzv. Rumpála. Po skončení výroby „óhácéčka“ Jawa již da
můžete mít 7.3. - 10.3.
Jawa 250R 2×OHC je jeden z motocyklů vítězné závodní éry Jawy, která se datuje k přelomu padesátých a šedesátých let. S tímto motocyklem, který se od Jawy 350 2× OHC lišil pouze v počtu žeber, skončil jezdec Gustav Havel na Velké ceně Československa, probíhající v Brně roku 1961, na druhém místě.
můžete mít 7.3. - 10.3.
Jawa 350 2× OHC je slavná motorka, která v 60. letech hrála významnou roli v silničních závodech. Poháněl ji vzduchem chlazený čtyřdobý dvouválec, který o zdvihovém objemu 349,4 ccm (vrtání a zdvih 62×57,9 mm) disponoval výkonem 38,3 kW při 11 500 ot/min. V roce 1961 v mistrovství světa zaznamenala
můžete mít 7.3. - 10.3.
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalit
můžete mít 7.3. - 10.3.
Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal technicky vyspělým a spolehlivým hnacím agregátem a podvozkem s velice dobrými jízdními vlastnostmi pro jízdu na silnicích. Pérák byl p
můžete mít 7.3. - 10.3.
Jawa 350 Automatic je československý motocykl, který v roce 1963 vyvinula legendární tuzemská společnost Jawa, a to jako první model tohoto obsahu na světě, který disponoval automatickou odstředivou spojkou. Sériová výroba tohoto velice oblíbeného jednostopého vozidla se zvýšeným komfortem při jízdě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Jawa 350 Automatic je československý motocykl, který v roce 1963 vyvinula legendární tuzemská společnost Jawa, a to jako první model tohoto obsahu na světě, který disponoval automatickou odstředivou spojkou. Sériová výroba tohoto velice oblíbeného jednostopého vozidla se zvýšeným komfortem při jízdě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný n
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný n
můžete mít 7.3. - 10.3.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující
můžete mít 7.3. - 10.3.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující
můžete mít 7.3. - 10.3.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující
můžete mít 7.3. - 10.3.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující
můžete mít 7.3. - 10.3.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující
můžete mít 7.3. - 10.3.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující
můžete mít 7.3. - 10.3.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující
můžete mít 7.3. - 10.3.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující
můžete mít 7.3. - 10.3.
Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal technicky vyspělým a spolehlivým hnacím agregátem a podvozkem s velice dobrými jízdními vlastnostmi pro jízdu na silnicích. Pérák byl p
Momentálně nedostupné