Značka
Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 120L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Civilní
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 120L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Civilní
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 120L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Hasiči
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 120L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Policie
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 200RS / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Závodní
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 200RS / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Závodní
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model prvního tehdejšího novodobého vozu značky Škoda s motorem umístěným vpředu a pohonem předních kol. Favorit byl poprvé veřejnosti představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně. Jedná se o vůz, který byl vytvořen ve spolupráci s italskou designerskou firmou Bertone a náklady na jeho vý
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model prvního tehdejšího novodobého vozu značky Škoda s motorem umístěným vpředu a pohonem předních kol. Favorit byl poprvé veřejnosti představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně. Jedná se o vůz, který byl vytvořen ve spolupráci s italskou designerskou firmou Bertone a náklady na jeho vý
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: Favorit 136L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Ambulance
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: Favorit 136L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Ambulance
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: Favorit 136L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Hasiči
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: Favorit 136L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Policie
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: Favorit 136L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Pošta
můžete mít 7.3. - 10.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: Felicia / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Vězeňská Služba
můžete mít 7.3. - 10.3.