Značka
Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 6.3. - 7.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 1203 / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Civilní
můžete mít 6.3. - 7.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 1203 / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Abstraktní
můžete mít 6.3. - 7.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 1203 / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Pošta
můžete mít 6.3. - 7.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 1203 / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Ambulance
můžete mít 6.3. - 7.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 1203 / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Ambulance
můžete mít 6.3. - 7.3.
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044
můžete mít 6.3. - 7.3.
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044
můžete mít 6.3. - 7.3.
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044
můžete mít 6.3. - 7.3.
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 6.3. - 7.3.
Vyrobeno pouze 500 kusů! Oblíbená faceliftovaná Škoda 120L tak, jak ji zaručeně neznáte! Okořeňte svou sbírku něčím vskutku netradičním, a to tímto speciálním kovovým modelem z naší nové jedinečné série T1 vzorek, která svým zpracováním navazuje na reálný zkušební vzorek s označením T1, jenž je jed
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 6.3. - 7.3.