Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská
Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská

Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalit

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Jawa 500 OHC (1956) 1:18 - Černá Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská
Abrex ABREX - Jawa 500 OHC (1956) 1:18 - Černá

Jawa 500 OHC byl vzduchem chlazený, dvouválcový a čtyřdobý motocykl, který byl vyráběný ve třech typech v letech 1952–1958 a jeho cílovou skupinou byli převážně sportovně založení motoristé. Tento motocykl byl nástupcem legendární Jawy 500 OHV, tzv. Rumpála. Po skončení výroby „óhácéčka“ Jawa již da

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Multicar Fumo Sklápěč (2008) 1:43 - Červená Abrex ABREX - Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 - Zelená Vojenská
Abrex ABREX - Multicar Fumo Sklápěč (2008) 1:43 - Červená

Značka vozidla : Multicar / Model: Fumo Sklápěč / Časové zařazení: současné / Série: Civilní

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Narozeninová Šestsettrojka Abrex ABREX - Narozeninová Šestsettrojka
Abrex ABREX - Narozeninová Šestsettrojka

Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Narozeninová Šestsettrojka Abrex ABREX - Narozeninová Šestsettrojka
Abrex ABREX - Narozeninová Šestsettrojka

Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Narozeninová Užovka Abrex ABREX - Narozeninová Šestsettrojka
Abrex ABREX - Narozeninová Užovka

Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Narozeninová Užovka Abrex ABREX - Narozeninové Embéixo
Abrex ABREX - Narozeninová Užovka

Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Narozeninové Embéixo Abrex ABREX - Narozeninové Embéixo
Abrex ABREX - Narozeninové Embéixo

Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Narozeninové Embéixo Abrex ABREX - Narozeninové Embéixo
Abrex ABREX - Narozeninové Embéixo

Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - RC Škoda 120L 1:14 - PO Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Bílá Ledová
Abrex ABREX - RC Škoda 120L 1:14 - PO

Věrohodný retro model legendárního československého vozu Škoda 120L v měřítku 1:14 (jeho délka je cca. 30 cm) s dálkovým ovládáním bez plynulé regulace rychlosti. Tato kvalitně propracovaná zmenšenina s odpružením přední i zadní nápravy sviští všemi směry rychlostí až 10 km/h, má LED osvětlení (před

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - RC Tatra 603 1:14 - Stříbrná Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Bílá Ledová
Abrex ABREX - RC Tatra 603 1:14 - Stříbrná

Věrohodný retro model legendárního československého vozu Tatra 603 v měřítku 1:14 (jeho délka je cca. 36 cm) s dálkovým ovládáním bez plynulé regulace rychlosti. Tato kvalitně propracovaná zmenšenina s odpružením přední i zadní nápravy sviští všemi směry rychlostí až 10 km/h, má LED osvětlení (předn

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Bílá Ledová Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Bílá Ledová
Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Bílá Ledová

Populární Škoda 105 L s kulatými předními světly, lidově nazývaná „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044 kusů

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Šedomodrá Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Zelená Lipová
Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Šedomodrá

Populární Škoda 105 L s kulatými předními světly, lidově nazývaná „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044 kusů

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Zelená Lipová Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Zelená Lipová
Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Zelená Lipová

Populární Škoda 105 L s kulatými předními světly, lidově nazývaná „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044 kusů

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - VB Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Zelená Lipová
Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - VB

Značka vozidla : Škoda / Model: 105L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Policie

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Zelená Ostrá Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Oranžová
Abrex ABREX - Škoda 105L (1977) 1:43 - Zelená Ostrá

Značka vozidla : Škoda / Model: 105L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Civilní

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Oranžová Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Oranžová
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Oranžová

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Rubínová Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Oranžová
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Červená Rubínová

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Modrozelená Tmavá Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Modrozelená Tmavá
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Modrozelená Tmavá

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Šedá Námořní Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Modrozelená Tmavá
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Šedá Námořní

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Šedá Tmavá Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Modrozelená Tmavá
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Šedá Tmavá

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Slonová Kost Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Tyrkysová Světlá
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Slonová Kost

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Tyrkysová Světlá Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Tyrkysová Světlá
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Tyrkysová Světlá

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý

můžete mít 6.3. - 7.3.

Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Zelená Tmavá Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Tyrkysová Světlá
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Zelená Tmavá

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý

můžete mít 6.3. - 7.3.