Značka
Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalit
můžete mít 6.3. - 7.3.
Jawa 500 OHC byl vzduchem chlazený, dvouválcový a čtyřdobý motocykl, který byl vyráběný ve třech typech v letech 1952–1958 a jeho cílovou skupinou byli převážně sportovně založení motoristé. Tento motocykl byl nástupcem legendární Jawy 500 OHV, tzv. Rumpála. Po skončení výroby „óhácéčka“ Jawa již da
můžete mít 6.3. - 7.3.
Značka vozidla : Multicar / Model: Fumo Sklápěč / Časové zařazení: současné / Série: Civilní
můžete mít 6.3. - 7.3.
Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o
můžete mít 6.3. - 7.3.
Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o
můžete mít 6.3. - 7.3.
Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o
můžete mít 6.3. - 7.3.
Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o
můžete mít 6.3. - 7.3.
Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o
můžete mít 6.3. - 7.3.
Tento model představuje skvělý způsob, jak obdarovat oslavence, kterým může být například Váš tatínek, dědeček, kamarád nebo kolega z práce. Tento speciální jubilejní model, u něhož si číselné obtisky (stupňování po pěti od 20 až do 70) každý může upravit dle libosti, vykouzlí nejen úsměv na tváři o
můžete mít 6.3. - 7.3.
Věrohodný retro model legendárního československého vozu Škoda 120L v měřítku 1:14 (jeho délka je cca. 30 cm) s dálkovým ovládáním bez plynulé regulace rychlosti. Tato kvalitně propracovaná zmenšenina s odpružením přední i zadní nápravy sviští všemi směry rychlostí až 10 km/h, má LED osvětlení (před
můžete mít 6.3. - 7.3.
Věrohodný retro model legendárního československého vozu Tatra 603 v měřítku 1:14 (jeho délka je cca. 36 cm) s dálkovým ovládáním bez plynulé regulace rychlosti. Tato kvalitně propracovaná zmenšenina s odpružením přední i zadní nápravy sviští všemi směry rychlostí až 10 km/h, má LED osvětlení (předn
můžete mít 6.3. - 7.3.
Populární Škoda 105 L s kulatými předními světly, lidově nazývaná „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044 kusů
můžete mít 6.3. - 7.3.
Populární Škoda 105 L s kulatými předními světly, lidově nazývaná „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044 kusů
můžete mít 6.3. - 7.3.
Populární Škoda 105 L s kulatými předními světly, lidově nazývaná „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044 kusů
můžete mít 6.3. - 7.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 105L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Policie
můžete mít 6.3. - 7.3.
Značka vozidla : Škoda / Model: 105L / Časové zařazení: 60.-90. léta / Série: Civilní
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý
můžete mít 6.3. - 7.3.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý
můžete mít 6.3. - 7.3.