Značka
Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
100% navrhnuté a vyrobené v Německu Super lehké a ergonomické AirCell-Rubber pro specifické zónové rozložení tlaku Velikost S nabízí 32mm průměr Zredukováno na minimum s maximem inovací uvnitř. Ergon konečně přichází s bezobjímkovými gripy s jasným určením Cross-country a Maratony. Obs
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Gripy Ergon GXR splňují přesně to, co cross-country jezdci a závodníci chtějí: tlumení nárazů, jistý úchop, nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR je první ergonomický lehký grip vyrobený z pryže AirCell-Rubber, který využívá nový a jedinečný výrobní proces. Superlehký, bez objímky, bez vnitřního j
můžete mít 2.12. - 3.12.
Tenčí, lehčí, rychlejší. Ergon GXR Team je redukován na to nejpodstatnější a splňuje přesně to, co si jezdci a závodníci v cross-country přejí: tlumí nárazy, nabízí bezpečný úchop, extrémně nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR Team je dalším zdokonalením prvního skutečně ergonomického lehkého gri
můžete mít 2.12. - 3.12.
Tenčí, lehčí, rychlejší. Ergon GXR Team je redukován na to nejpodstatnější a splňuje přesně to, co si jezdci a závodníci v cross-country přejí: tlumí nárazy, nabízí bezpečný úchop, extrémně nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR Team je dalším zdokonalením prvního skutečně ergonomického lehkého gri
můžete mít 2.12. - 3.12.
Tenčí, lehčí, rychlejší. Ergon GXR Team je redukován na to nejpodstatnější a splňuje přesně to, co si jezdci a závodníci v cross-country přejí: tlumí nárazy, nabízí bezpečný úchop, extrémně nízkou hmotnost a ergonomický tvar. GXR Team je dalším zdokonalením prvního skutečně ergonomického lehkého gri
můžete mít 2.12. - 3.12.
Ledvinka BA Hip Back je navržena tak, aby splňovala nejvyšší požadavky pro enduro, all-mountain a gravel. Poskytuje dokonalou rovnováhu mezi ergonomií a jízdním komfortem. Standardní ledvinky mají tendenci se při jízdě v technickém terénu posouvat do stran. Ergon tento častý problém řeší širokým pro
můžete mít 2.12. - 3.12.
Cyklisté, kteří preferují i výlety mimo hladké komunikace chtějí od své omotávky více. Ideální omotávka na řídítka by měla snížit nepohodlí na různých površích, zajistit bezpečné držení a zároveň se cítit dobře. S tloušťkou 2,5 mm a středně hrubou protilehlou povrchovou strukturou nabízí Ergon BT Al
můžete mít 2.12. - 3.12.
Cyklisté, kteří preferují i výlety mimo hladké komunikace chtějí od své omotávky více. Ideální omotávka na řídítka by měla snížit nepohodlí na různých površích, zajistit bezpečné držení a zároveň se cítit dobře. S tloušťkou 2,5 mm a středně hrubou protilehlou povrchovou strukturou nabízí Ergon BT Al
můžete mít 2.12. - 3.12.
Cyklisté, kteří preferují i výlety mimo hladké komunikace chtějí od své omotávky více. Ideální omotávka na řídítka by měla snížit nepohodlí na různých površích, zajistit bezpečné držení a zároveň se cítit dobře. S tloušťkou 2,5 mm a středně hrubou protilehlou povrchovou strukturou nabízí Ergon BT Al
můžete mít 2.12. - 3.12.
Cyklisté, kteří preferují i výlety mimo hladké komunikace chtějí od své omotávky více. Ideální omotávka na řídítka by měla snížit nepohodlí na různých površích, zajistit bezpečné držení a zároveň se cítit dobře. S tloušťkou 2,5 mm a středně hrubou protilehlou povrchovou strukturou nabízí Ergon BT Al
můžete mít 2.12. - 3.12.
Omotávka navržená pro maximální zábavu na gravel ježdění. Speciálně pro gravel kola vyvinul Ergon omotávku na řídítka BT Gravel. S tloušťkou 3,5 mm a hrubou kvádrovou strukturou povrchu pohltí otřesy a vibrace, má perfektní přilnavost a kolo je vždy pod kontrolou i v technicky náročném terénu. Sniž
můžete mít 2.12. - 3.12.
Omotávka navržená pro maximální zábavu na gravel ježdění. Speciálně pro gravel kola vyvinul Ergon omotávku na řídítka BT Gravel. S tloušťkou 3,5 mm a hrubou kvádrovou strukturou povrchu pohltí otřesy a vibrace, má perfektní přilnavost a kolo je vždy pod kontrolou i v technicky náročném terénu. Sniž
můžete mít 2.12. - 3.12.