Značka
Cena
Dostupnost
Kategorie
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Aretační přípravky na rozvody motoru – ASTA A-ET055. Speciálně navrženo pro výměnu hnacího řemene vačkového hřídele, zámku řetězu, zámku setrvačníku u vozidel s automatickou převodovkou. Obsahuje nástroje pro demontáž a výměnu rozvodového řetězu uvnitř hlavy válců. Dodáváno v přepravním kufříku. Urč
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na rozvody benzínovvch motorů 1.6 a 1.8 litru 16V, pro Opel, Chevrolet, Fiat a další, sada vplastovém kufru – ASTA A-16180 Nářadí například pro nastavení časování, výměnu rozvodového řemene a další servisní práce na motoru vozidla. Kódy motorů: – A16LEL, A16LER, A16LES, A16LET (L
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na časování motoru, pro zážehové (benzinové) motory vozidel Porsche, sada vplastovém kufříku – ASTA A-P911 Určeno na aretaci vačkových hřídelí (tzv. vaček) při montáži a demontáži ozubeného kola a nastavení klikové hřídele (tzv. kliky) a vačkové hřídele do správné polohy. Typy mo
můžete mít 21.1.
Aretační přípravky na rozvody motorů Renault, Nissan a Opel se vznětovými (dieselovými) motory 1.6, 2.0 a 2.3 dCi, sada vplastovém kufru – ASTA A-62382UPG Používá se při nastavování časování rozvodů, výměně rozvodového řetězu a dalších servisních pracích. Kódy motorů: – 1,6 litru: 626.951, LWU/R9M,
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na rozvody (časování) motoru, sada vplastovém kufříku – ASTA A-FB2721 Určené pro vznětové (dieselové) motory v osobních i užitkových autech značek Renault, Opel a Nissan. Objemy a typy motorů: – 1.5, 1.9, 2.2, 2.5 dCi – 1.9 CDTi – 1.9, 2.2, 2.5 DTi Kódy motorů: K9K, F9Q, G9T, G9
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na rozvody (časování) motoru, pro zážehové (benzínové) a vznětové (dieselové) motory Renault – ASTA A-FB2717 Použití při výměně rozvodového řemene, nastavení vačkových hřídelí (tzv. vaček), nastavení kladky a dalších servisních pracích na motoru. Typy motorů: – Benzín: 1.2, 1.4,
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na rozvody benzínových motorů 2.0 V6 a 2.5 V6, sada vplastovém kufru – ASTA A-8143 Použití při výměně rozvodového řemene a nastavování časování rozvodů. Určeno pro zážehové (benzinové) motory 2.0 V6 a 2.5 V6 používané v anglických vozech Rover, Land Rover a MG v letech 1999–2005.
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na rozvody motoru – ASTA A-3CY10. Určeno pro zážehové (benzínové) motory koncernu VAG objemu 1.0 litru (3válec), 1.2 a 1.4 litru (4válec) s přímým vstřikováním a přeplňováním (turbo) – motory TSi, TFSi a TGi. Požití např. při seřizování časování rozvodů apod. Dodáváno v plastov
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na rozvody motoru, pro zážehové (benzinové) motory 1.2 Tsi a 1.2 TFSi koncernu VAG (Volkswagen Group) sřetězovým rozvodem – ASTA A-12TFSI Použití při montáži a demontáži vačkových hřídelí (tzv. vaček), výměně rozvodového řetězu, kontrole a nastavení časování vačkové hřídele, vým
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na rozvody motorů ASTA A-TDI1620CR Určeno k aretaci klikové hřídele (tzv. kliky), řemenic vačkové hřídele (tzv. vačky) a palivového čerpadla. Používá se při demontáži a výměně řemene nebo vačkové hřídele. Pro vznětové (dieselové) motory koncernu VAG. Motory: 1.4 TDi CR 1.6 TDi CR
můžete mít 21.1.
Aretační přípravky na rozvody (časování) motorů, univerzální sada 19 kusů v plastovém kufru – ASTA A-4060802 Určeno pro širokou škálu běžných (např. koncern VAG, Ford, Opel, Fiat, Citroën, Honda apod.) i méně obvyklých evropských i asijských vozidel se zážehovými (benzínovými) i vznětovými (dieselov
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na rozvody (časování) benzínových přeplňovaných přeplňované – turbo motorů objemu 3,0 a 3,2 litru (řadové 6válce) Volvo a Land Rover, sada vplastovém kufru – ASTA A-8247 Použití pro nastavení – seřízení polohy vačkové hřídele (tzv. vačky), pro nastavení polohy klikové hřídele (tzv
můžete mít 21.1.
Aretace setrvačníku a přední řemenice, pro motory Nissan a Renault s dvojitou vačkovou hřídelí poháněnou řetězem, sada v plastové kazetě- ASTA A-FRNP Typy motorů a jejich kódy: Objem 1.4 litru: – H4Jt 700 Objem 1.6 litru: – M5M 400, M5M, M5M 450 Objem 2.0 litry: – M4R 700, M4R 701, M4R 714, M4R
můžete mít 9.12.
Aretační přípravek na setrvačník (tzv. aretace setrvačníku) Kia a Hyundai – ASTA A-FSS1 Přípravek určen jako pro povolení a dotažení řemenice klikové hřídele (přesné použití ukazuje přiložený obrázek). Motorizace: 1.5 CRDi VGT 16V Kód motoru: D4FA-DSL 1.5 Jako OEM 09231–2B100
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na vačkové hřídele (tzv. vačky) benzínových motorů Opel, sada 3 díly – ASTA A-016T Používá se pro nastavení vaček do správné polohy a při výměně rozvodového řemene zážehových pohonných jednotek. Pro vozidla Opel/Vauxhall: Astra G/H, Corsa D, Insignia, Meriva, Signum, Tigra, Vectr
můžete mít 21.1.
Aretace vačkové hřídele (tzv. vačky), pro vznětové (dieselové) motory objemu 1,3 litru, čtyřhran pro klíč 1/2“ – ASTA A-CH13D Používá se při montáži a demontáži řemenic. Ve vozidlech: Alfa Romeo – Mito 1.3 JTDM Citroën: – Nemo 1.3 HDi Fiat: – 500 – Doblo – Fiorino – Grande Punto – Idea – Linea –
můžete mít 9.12.
Aretační přípravek na vačkovou hřídel, tzv. vačku, pro benzínové motory koncernu VAG 1.2 TSi a 1.2 TFSi s řetězovým rozvodem – ASTA A-PINL2 Kódy motorů: – CBZA, CBZB, CBZC Např. ve vozidlech Škoda Fabia, Volkswagen Polo apod. Jako OEM T10414
můžete mít 9.12.
Aretační přípravky na vačkové hřídele (tzv. vačky) a klikové hřídele (tzv. kliky), sada vplastovém kufru ASTA A-673P Použití při montáži a demontáži vačkových hřídelí (tzv. vaček), testování a seřízení časování vačkových hřídelí a další servisní práce na motorech. Určeno pro Volkswagen Trasporter/Ca
můžete mít 21.1.
Aretační přípravek na vačkové hřídele, tzv. vačky, pro zážehové (benzínové) motory objemu 2.6 a 2.8 litru V6 koncernu VAG – ASTA A-VAG2730TDI Používá se pro zablokování (aretaci) vačkových hřídelí při výměně rozvodového řemene a dalších pracích na motoru. Kódy motorů: – 2.6 V6 12V: ABC, ACZ – 2.8 V
můžete mít 9.12.
Univerzální aretační přípravek na vačkové hřídele, tzv. vačky, rozsah 0–60 mm, vplastové kazetě – ASTA A-713N Určeno pro zážehové (benzinové) a vznětové (dieselové) motory se dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě motoru, tzv. DOHC (Double Overhead Camshaft). Použití např. při výměně rozvodového řemene.
můžete mít 21.1.
Aretační přípravky na vačkové hřídele (tzv. vačky), sada 5 kusů – ASTA A-CS5 Speciální plastové distanční klipy, určené k držení posuvných součástí vačkových hřídelí. Použití při montáži a demontáži vaček z/do hlavy válců. Určeno pro zážehové (benzínové) přeplňované – turbo motory objemu 1.8 a 2.0 l
můžete mít 21.1.
Aretační přípravek na vačkové hřídele, tzv. vačky, pro starší zážehové (benzínové) motory koncernu VAG objemů 2.4 a 2.7 Biturbo a 2.8 V6 – ASTA A-VAG2425TDI Používá se např. při výměně rozvodových řemenů a dalších servisních pracích na motorech. Kódy motorů: – 2,4 V6 30V: AGA, AJG, ALF, ALW, AML, A
můžete mít 21.1.
Aretační přípravek na vačkové hřídele, tzv. vačky, pro benzínové motory koncernu VAG objemu 3,7 a 4,2 litru V8 – ASTA A-VAGV6V8TDI Použití při výměně rozvodového řemene – přípravek zabraňuje vačkám v otáčení. Kódy motorů: – ABZ, AKC, ANK, AQF, AQG, AQJ, ARS, ARU, ASG, AUW, AVN, AWN, AXQ – BGH, BGJ,
můžete mít 9.12.
Aretace vodního čerpadla OPEL 2.2 16V – A-XWPO Používá se pro snadnou a rychlou montáž a demontáž čerpadla bez nutnosti odstranění rozvodového řetězu. Díky tvaru tzv. půlměsíce je usnadněn přístup ke šroubům pumpy. Nástroj při použití zkracuje pracovní čas a brání škodám, které mohou na motoru v pří
můžete mít 9.12.