10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Milan Beneš: Andragogika Milan Studnička: Pohodové rodičovství - Od miminka ke spokojenému puberťákovi
Milan Beneš: Andragogika

Publikace vychází v druhém, aktualizovaném a podstatně rozšířeném vydání. Doplněny byly zejména části týkající se vývoje vzdělávání dospělých v ČR, andragogiky jako vědní disciplíny i didaktických otázek.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Milan Holas: Psychologie hudby v profesionální hudební výchově Milan Studnička: Pohodové rodičovství - Od miminka ke spokojenému puberťákovi
Milan Holas: Psychologie hudby v profesionální hudební výchově

Tento text je určen především studentům hudebních oborů uměleckých škol, kteří si chtějí osvojit základní vědomosti a dovednosti z oblasti hudební psychologie a pedagogiky pro získání tzv. pedagogické aprobace.

můžete mít 25.10. - 30.10.

Milan Studnička: Pohodové rodičovství - Od miminka ke spokojenému puberťákovi Milan Studnička: Pohodové rodičovství - Od miminka ke spokojenému puberťákovi
Milan Studnička: Pohodové rodičovství - Od miminka ke spokojenému puberťákovi

Vychovávat děti tak, aby z toho všichni členové rodiny vyšli beze šrámů na duši, je hotové umění. Milan Studnička, psycholog a spoluzakladatel úspěšného vzdělávacího portálu, se proto zaměřil na nejpalčivější otázky z praxe. Je rozdíl mezi výchovou kluků a holek?

můžete mít 22.10. - 23.10.

Milan Valenta: Přehled speciální pedagogiky - Rámcové kompendium oboru Milan Valenta: Katalog podpůrných opatření Mentální postižení - pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu mentálního postižení nebo...
Milan Valenta: Přehled speciální pedagogiky - Rámcové kompendium oboru

Praktická příručka provází čtenáře speciální pedagogikou, seznamuje s oborem jako takovým a provází jednotlivými dílčími obory. Čtenáři v ní naleznou základní přehled psychopedie, logopedie, surdopedie, tyfl opedie, somatopedie a etopedie.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Milan Valenta: Znevýhodněný žák Milan Valenta: Katalog podpůrných opatření Mentální postižení - pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu mentálního postižení nebo...
Milan Valenta: Znevýhodněný žák

?Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Milan Wenzl: Jak na ně - na teenagery Milena Kmentová: Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! - Hudební činnosti v logopedické prevenci
Milan Wenzl: Jak na ně - na teenagery

„TÝNEJŽR“ – to slovo slibuje ledacos. Jenom ne klid. Doba, kdy se z roztomilého děťátka stává nesnesitelný mutující jedinec, má různorodá časová ohraničení a nejrůznější podoby, ale vždy má potenciál konfliktu Jak s ním vycházet ?

můžete mít 25.10. - 30.10.

Milena Kmentová: Kreslíme lehce, zpíváme tence - Rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi Milena Kmentová: Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! - Hudební činnosti v logopedické prevenci
Milena Kmentová: Kreslíme lehce, zpíváme tence - Rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi

Publikace přináší metodický materiál pro rozvoj psychomotoriky a grafomotoriky dětí v předškolních zařízeních. Tvoří ji 16 obdobně strukturovaných kapitol s vyváženým obsahem činností rozvíjejících oblast hrubé motoriky, jemné motoriky a grafomotoriky.

můžete mít 22.10. - 23.10.

Milena Kmentová: Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! - Hudební činnosti v logopedické prevenci Milena Kmentová: Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! - Hudební činnosti v logopedické prevenci
Milena Kmentová: Slovo, slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! - Hudební činnosti v logopedické prevenci

Kniha přináší metodický materiál pro logopedickou prevenci i profylaxi a elementární hudební výchovu v předškolních zařízeních. V oblasti rozvoje komunikačních schopností je zaměřena na rozvoj slovní zásoby.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Milena Kmentová: Třída zpívá íáíá - Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování Milena Kmentová: Třída zpívá íáíá - Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování
Milena Kmentová: Třída zpívá íáíá - Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování

Publikace volně navazuje na sešit Slovo, slovo slůvko, slovíčko, honem poběž, písničko! Přináší metodický materiál pro rozvoj fonematického uvědomování a elementárních pěveckých dovedností předškolních a mladších školních dětí.

můžete mít 22.10. - 23.10.

Miloš Szabo: Manželství, to je také slib - aneb proč by to třeba nešlo změnit Milena Kmentová: Třída zpívá íáíá - Hudební hry v rozvoji fonematického uvědomování
Miloš Szabo: Manželství, to je také slib - aneb proč by to třeba nešlo změnit

Může být manželství něco jiného než svazek, závazek, slib, pouto? Proč ještě vlastně existuje a nenahradil ho volný vztah? Autor se pustil do nelehkého tématu, a to i pro věřící křesťany, s nimiž se ve své profesi denně stýká a pro něž se rozhodl žít.

můžete mít 25.10. - 30.10.

Miloš Velemínský: Nenuťte mě na nočník! Miluše Hutyrová: Děti a problémy v chování - Etopedie v praxi
Miloš Velemínský: Nenuťte mě na nočník!

Malé dítě potřebuje čas, aby se naučilo udržovat moč a stolici. Netrpělivost rodičů, nerespektování individuálního zrání potomka a uspěchaná výchova k „suchým“ nocím se mohou vymstít stresem.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Miloše Sedláčková: Maminko mě bolí bříško Miluše Hutyrová: Děti a problémy v chování - Etopedie v praxi
Miloše Sedláčková: Maminko mě bolí bříško

V publikaci se dozvíte, co dělat při náhlých bolestech břicha, zvracení, průjmech, zácpách, nechutenství nebo při spolknutí cizího tělesa. Rodiče nemocného dítěte by se měli stát součástí týmu, jehož úkolem je poskytnout co nejrychlejší a nejúčinnější pomoc.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Miluše Hutyrová: Děti a problémy v chování - Etopedie v praxi Miluše Hutyrová: Děti a problémy v chování - Etopedie v praxi
Miluše Hutyrová: Děti a problémy v chování - Etopedie v praxi

V publikaci se prolínají pohledy odborníků různých profesí (od etopedů, psychologů, sociálních pracovníků až po psychiatry a právníky) na problematiku rozličných příčin, projevů a důsledků rizikového a problémového chování, ADHD i tzv. poruch chování.

můžete mít 22.10. - 23.10.

MIluše Jirušková: Zábavné čtení (nejen) pro dyslektiky Mirek Němec: Ve státním zájmu? - Národnostní problematika ve středním školství meziválečného Československa
MIluše Jirušková: Zábavné čtení (nejen) pro dyslektiky

Publikace je určena dětem od 7 let; zejména těm, kteří mají problémy se čtením a s vnímáním obsahu čteného textu. Své čtenářské dovednosti s její pomocí ale mohou rozvíjet také žáci bez těchto obtíží.

můžete mít 22.10. - 23.10.

Miquelrius poznámkový blok Recycled A4, 80 g - linkovaný Ecopink Mirek Němec: Ve státním zájmu? - Národnostní problematika ve středním školství meziválečného Československa
Miquelrius poznámkový blok Recycled A4, 80 g - linkovaný Ecopink

Recyklovaný poznámkový blok v matných pastelových deskách z kartonu s kroužkovou vazbou. Přírodní nebělený papír 80 g, 80 listů. Zvýrazněné záhlaví, děrování pro zařazení do pořadače, mikroperforace pro snadné vytržení listu.

můžete mít 24.10. - 25.10.

Mirek Němec: Ve státním zájmu? - Národnostní problematika ve středním školství meziválečného Československa Mirek Němec: Ve státním zájmu? - Národnostní problematika ve středním školství meziválečného Československa
Mirek Němec: Ve státním zájmu? - Národnostní problematika ve středním školství meziválečného Československa

Jak bylo koncipováno a s jakými problémy se muselo vypořádat střední školství v podmínkách multikulturní první Československé republiky? V odpovědi na centrální otázku studie autor chápe školy nejen jako výchovně-vzdělávací instituce, ale jako komplexní kulturní systém.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Mirka Strakatá: Pojďte s námi do přírody Miroslav Antl;Václav Bělík;Marie: Sociální patologie - vybraná ohrožení pedagogů
Mirka Strakatá: Pojďte s námi do přírody

Pojďte s námi do přírody je kniha plná aktivit zaměřených na environmentální vzdělávání předškolních dětí ve věku od 3 do 6 let.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Miroslav Antl;Václav Bělík;Marie: Sociální patologie - vybraná ohrožení pedagogů Miroslav Antl;Václav Bělík;Marie: Sociální patologie - vybraná ohrožení pedagogů
Miroslav Antl;Václav Bělík;Marie: Sociální patologie - vybraná ohrožení pedagogů

Autoři kolektivní monografie se dlouhodobě zabývají různými úhly pohledů na sociální patologii. Nyní se sešli nad tématem možných ohrožení sociálně patologickými jevy cílové skupiny pedagogů.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Miroslav Chráska: Metody pedagogického výzkumu - Základy kvantitativního výzkumu Miroslav Antl;Václav Bělík;Marie: Sociální patologie - vybraná ohrožení pedagogů
Miroslav Chráska: Metody pedagogického výzkumu - Základy kvantitativního výzkumu

Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Miroslav Janík: Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka Miroslav Janík: Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík: Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka

Tématem této knihy je rozvoj mnohojazyčnosti ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině. Prezentovaný výzkum se zaměřuje na to, jak jsou ve výuce německého jazyka organizovány interakce v situacích, ve kterých je patrný vliv angličtiny.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Miroslav Matoušek: První rok života Miroslav Janík: Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Matoušek: První rok života

Jedná se o knihu, na které vyrostly generace dnešních dvacátníků, třicátníků i čtyřicátníků.

můžete mít 23.10. - 24.10.

Miroslav Procházka: Metodik prevence a jeho role na základní škole Miroslav Janík: Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Procházka: Metodik prevence a jeho role na základní škole

Jak vypadá třídní kolektiv v současné škole a jak se se změnami ve společnosti vypořádat v praxi? Jaká je při tom role školního metodika prevence? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé z otázek, na které tato publikace odpovídá.

můžete mít 25.10. - 30.10.