Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Vedlejší vůně
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Zboží odVivantis
I Want Choo Forever od značky Jimmy Choo je vanilkově-ovocná parfémovaná voda určená pro sebevědomé ženy, které touží po sofistikované a neodolatelně přitažlivé vůni. Tato smyslnější verze oblíbené vůně I Want Choo se otevírá svůdnou kombinací růže a hořkých mandlí.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Rose Passion od Jimmy Choo je exotická květinově-vanilková parfémovaná voda, která přináší okouzlující zážitek plný potěšení. Bohatý květ plumérie se dokonale prolíná s noblesním jasmínem.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Vychutnejte si neočekávanou moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Vždy krásná svou jednoduchostí, na první pohled křehká, ale silná a nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Flower By Kenzo Ikebana je dřevitě-květinová vůně, která přináší do vašeho života harmonii, svěžest a radost. Inspirací pro tuto jedinečnou parfémovou vodu bylo tradiční japonské umění ikebany – aranžování květin.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Flower By Kenzo Poppy Bouquet je parfémová voda pro ženy, které chtějí kvalitní vůni. Úvodní tón s hruškou nashi ukazuje kompozici jako šťavnatou a medově sladkou. V ušlechtilém srdci se prolínají gardénie s bulharskými růžemi. Závěrečný tón vás jemně zahalí do hřejivého základu.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Kenzo Homme Intense, toaletní voda inspirovaná intenzitou bambusu a klidem mořského vánku. Svěžest růžového pepře ve spojení s mořským vánkem kontrastuje s teplem fíkovníku a akordu santalového dřeva, jako slaná kůže prohřátá sluncem.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Kenzo Homme Intense, toaletní voda inspirovaná intenzitou moře a klidem mořského vánku. Svěžest růžového pepře a kořeněných tónů ve spojení s mořským vánkem kontrastuje s teplem fíkovníku, vetiveru a akordu santalového a akigalového dřeva, jako slaná kůže prohřátá sluncem.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Eau De Lacoste L. 12. 12 Blanc je citrusově-dřevitá vůně, která zachycuje tuto nadčasovou eleganci. Lacoste poprvé uvádí kolekci pánských vůní inspirovanou ikonickým kouskem svého šatníku – polo tričkem Lacoste L. 12. 12.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Eau De Lacoste L. 12. 12 Blanc je citrusově-dřevitá vůně pro muže. Lacoste poprvé uvádí kolekci pánských vůní inspirovanou ikonickým polo tričkem Lacoste L. 12. 12, které navrhl v roce 1927 francouzský tenisový velikán René Lacoste.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Idôle od Lancome je moderní chyprově-květinová vůně pro ženy. Otevírá se svěžím bergamotem a hruškou, poté přechází do tónů indického jasmínu, turecké a stolisté růže (růže De Mai), která zajišťuje silné a opojné aroma. Kompozici dotváří sladká vanilka a bílé pižmo. Na trh byla uvedena v roce 2019.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Idôle od Lancôme je sofistikovaná chyprově-květinová vůně pro ženy, která v sobě spojuje moderní eleganci a nadčasovou smyslnost. Úvodní tóny září svěžím bergamotem a šťavnatou hruškou, které přinášejí energii a lehkost.
můžete mít 21.1. - 22.1.
Vůně je odrazem originálu s názvem Tresor z roku 1990. Její kompozice působí jako afrodiziakum a lektvar lásky. Tvůrcem je Christophe Raynaud a Amandine Marie. Údajně znázorňuje temnou stránku růže a namixované tóny černé růže s tahitskou vanilkovou orchidejí.
můžete mít 21.1. - 22.1.