Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Vedlejší vůně
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Vůně Scandal od módní značky Jean Paul Gaultier je chyprově-květinová. Hravě v sobě kombinuje červený pomeranč a mandarinku v úvodu, poté se rozvine vůně medu společně s gardénií, jasmínem, pomerančovým květem a broskví. Na závěr ucítíte pačuli, včelí vosk, karamel a lékořici.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Jean Paul Gaultier Scandal For Him je jantarově-dřevitá vůně pro muže. Tato fantastická vůně přichází v elegantním a velkolepém flakonu, který svou tmavě šedou kouřovou barvou dodává stylový a ponurý design. Tóny této toaletní vody tvoří šalvěj, mandarinka, karamel, fazole tonka a svůdný vetiver.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Jean Paul Gaultier Scandal For Him je jantarově-dřevitá vůně pro muže. Tato fantastická vůně přichází v elegantním a velkolepém flakonu, který svou tmavě šedou kouřovou barvou dodává stylový a ponurý design. Tóny této toaletní vody tvoří šalvěj, mandarinka, karamel, fazole tonka a svůdný vetiver.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Halloween Man je orientálně-dřevitá vůně navržená pro sebevědomé muže, kteří se nebojí vyniknout. Vyznačuje se svěžími, sladkými a hřejivými tóny, které okouzlí každého ve vašem okolí. Tato charismatická kompozice je ideální volbou pro podzimní a zimní období, kdy vynikne její hloubka a intenzita.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Zažijte pocit vůle, důvěry a kouzla s vůní I Want Choo. I Want Choo je šumivá květinová orientální vůně naplněná sametovou broskví a mandarinkou, která ustupuje květinovému srdci jasmínu a lilie červené. Perfektní doplněk pro moderní a nádhernou ženu. Vůně byla uvedena na trh v roce 2020.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Rose Passion od Jimmy Choo je exotická květinově-vanilková parfémovaná voda, která přináší okouzlující zážitek plný potěšení. Bohatý květ plumérie se dokonale prolíná s noblesním jasmínem.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Joop! Homme je vyjádřením mužské smyslnosti. Je plná fascinující originality a kontrastů. Oslavuje všechny aspekty mužské osobnosti. Smyslná, vysoce kreativní, expresivní vůně. Pod vyrovnaným povrchem doutná mohutný oheň. Vůně byla uvedena na trh v roce 1989.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Kenzo Homme Intense, toaletní voda inspirovaná intenzitou bambusu a klidem mořského vánku. Svěžest růžového pepře ve spojení s mořským vánkem kontrastuje s teplem fíkovníku a akordu santalového dřeva, jako slaná kůže prohřátá sluncem.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Kenzo Homme Intense, toaletní voda inspirovaná intenzitou moře a klidem mořského vánku. Svěžest růžového pepře a kořeněných tónů ve spojení s mořským vánkem kontrastuje s teplem fíkovníku, vetiveru a akordu santalového a akigalového dřeva, jako slaná kůže prohřátá sluncem.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Eau De Lacoste L. 12. 12 Blanc je citrusově-dřevitá vůně, která zachycuje tuto nadčasovou eleganci. Lacoste poprvé uvádí kolekci pánských vůní inspirovanou ikonickým kouskem svého šatníku – polo tričkem Lacoste L. 12. 12.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Eau De Lacoste L. 12. 12 Blanc je citrusově-dřevitá vůně pro muže. Lacoste poprvé uvádí kolekci pánských vůní inspirovanou ikonickým polo tričkem Lacoste L. 12. 12, které navrhl v roce 1927 francouzský tenisový velikán René Lacoste.
můžete mít 10.1. - 11.1.
Vůně je odrazem originálu s názvem Tresor z roku 1990. Její kompozice působí jako afrodiziakum a lektvar lásky. Tvůrcem je Christophe Raynaud a Amandine Marie. Údajně znázorňuje temnou stránku růže a namixované tóny černé růže s tahitskou vanilkovou orchidejí.
můžete mít 10.1. - 11.1.